سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Securitize ابزار مطابقت را برای تراکنش‌های همتا به همتا راه‌اندازی می‌کند

لیست عناوین این مطلب

Securitize یک پلتفرم انتشار اوراق بهادار دیجیتال با پشتوانه صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال

مطابق با یک پست وبلاگ، Securitize Instant Access از ایجاد تراکنش های همتا به همتا توسط سرمایه گذاران در اوراق بهادار خصوصی بهره می برد. برای اطمینان از اینکه تراکنش ها، الزامات لازم را برآورده می کنند، Securitize از قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم استفاده می کند.

. در این پست وبلاگ به تفصیل شرح داده شده است که:

“هنگامی که یک صادرکننده تصمیم می گیرد ویژگی دسترسی سریع را فعال کند، هر خریدار بالقوه که تأیید KYC / AML را داشته باشد و در صادرکننده ثبت شده باشد، می تواند در صورت دارا بودن لینک ارتباط با آنها، اوراق بهادار دیجیتال را از دارنده خریداری کند. فقط تراکنش هایی که این الزامات KYC / AML را همراه با محدودیت های انتقال اعمال شده توسط صادرکننده از طریق پروتکل DS برآورده سازند، مجاز هستند. “

کارلوس دومینگو (Carlos Domingo)، یکی از بنیان گذاران این استارتاپ و مدیرعامل شرکت به بلومبرگ گفت: Securitize در حال حاضر تجارت فوری اوراق بهادار خصوصی مرتبط با پنج شرکت از جمله صندوق های سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

توسعه پایدار Securitize

در ماه مارس، Securitize و LIFULL مستقر در توکیو برنامه های خود را برای ایجاد یک پلتفرم تامین مالی مشترک با استفاده از اوراق بهادار دیجیتال برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اعلام کردند. این پلتفرم جدید د نظر دارد تا خانه هایی را که در ژاپن به دلیل استفاده نادرست از کار افتاده اند یا به کلی رها شده اند را احیا کنند.

در ماه آگوست سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اوراق بهادار را به عنوان عامل انتقال ثبت کرد. ثبت نام به شرکت اجازه می دهد تا به عنوان نگهبان رسمی سوابق در مورد تغییر مالکیت در اوراق بهادار فعالیت کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location