سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انجمن مستقر در توکیو دستورالعمل‌های جدیدی را برای بازی‌های بلاک چین ارائه می‌دهد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک سازمان در ژاپن در حال یافتن روش های جدید برای توضیح مقررات مربوط به فعالیت های غیرقانونی در جامعه بازی های بلاک چین

انجمن محتویات بلاک چین (BCA) اعلام کرد که دستورالعمل های جدیدی را برای مقابله با قوانین مربوط به قمار و کلاهبرداری آنلاین نوشته اند. BCA یک سازمان خود تنظیم کننده ژاپنی که در فوریه سال ۲۰۲۰ ایجاد شد، قصد دارد حمایت از مشتری را در زمینه محتواهای مبتنی بر بلاک چین، از جمله بازی ها و رسانه های اجتماعی ارتقا بخشد.

اجتناب از نقض قانون در زمینه بلاک چین

اگرچه بسیاری از شهرهای ژاپن به تحقیق در مورد ایجاد کازینو پرداختند، طبق قانون محلی، انجام قمار به صورت آنلاین و حضوری هنوز هم در اکثر شرایط غیرقانونی است. دستورالعمل های انجمن مستقر در توکیو اولین تلاش برای کمک به توسعه دهندگان بازی های بلاک چین است که از بروز هرگونه اقدامات غیرقانونی جلوگیری کنند.

این دستورالعمل همچنین قوانین محلی را پوشش می دهد که شامل صنعت بازی سازی ژاپن می شود که از جمله آنها عبارتند از: قانون جلوگیری از منافع غیرقابل توجیه اضافی یا غیرمنتظره و نمایندگی گمراه کننده و قانون خدمات پرداخت و قانون اسناد و مالی.

یکی از اهداف این قانون این است که برای توسعه دهندگان بازی های بلاک چین مشخص شود که طبق قانون ژاپن، دقیقاً چه اقدامی جزو قمار طبقه بندی می شود. به عنوان مثال، اگر توکن های غیرقابل مبادله که از طریق بازی هایی مانند “gacha” ارائه می شود که یک بازی مبتنی بر دستگاه های حافظه است که از ارز مجازی استفاده می کند، این انجمن توصیه می کند که از آنها اجتناب کنید. ارائه چنین پاداش هایی غیرقانونی است.

اجرای بازی های بلاک چین با وجود آرامش خاطر

هیرونائو کونیمیتسو (Hironao Kunimitsu)، رئیس BCA و بنیان گذار گومی (gumi)، نظرات خود را در مورد اقدامات این انجمن بیان کرد و اظهار داشت:

“هدف ما این است که از طریق دستورالعمل های جدید به کاربران خود کمک کنیم تا با آرامش خاطر از محتوا استفاده کنند و به توسعه سالم صنعت محتویات بلاک چین در ژاپن کمک کنیم.”

این انجمن همچنین تصریح کرده است که الزاماتی وجود دارد که اعضای آنها باید آنها را رعایت کنند، و این ممکن است که این الزامات در آینده به روز شوند. این اقدام اولین گام مثبت در زمینه پذیرش گسترده بازی های بلاک چین است.

در پایان، لازم به ذکر است که ده شرکت، جزو بنیان گذاران این انجمن هستند که از جمله آنها عبارتند از: Hakuhodo ، advertisers ، شرکت های روابط عمومی، گومی ، Startbahn و double jump.tokyo، توسعه دهنده My Crypto Heroes.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location