video thumb

بایننس، معاملات اختیار بیت کوین را به طور رسمی در برنامه موبایل خود راه‌اندازی کرد!

صرافی ارز دیجیتال بایننس، معاملات آپشن یا اختیار بیت کوین

بایننس، قراردادهای آپشن بیت کوین را به سبک ایالات متحده ارائه می دهد

قراردادهای اختیارات به معامله گران این فرصت را می دهد که حق خرید  یا فروش را در یک دارایی معین با “قیمت اعتصاب” مشخص خریداری کنند. بایننس بر خلاف نسخه اروپایی مشتق شده، نسخه آمریکایی را ارائه می دهد که در آن معامله گران می توانند حقوق خود را اعمال کنند، یعنی قرارداد را با قیمت اعتصاب انتخاب شده در هر زمان قبل یا در تاریخ مقرر تسویه کنند.

در مورد قراردادهای آپشن بیت کوین / تتر بایننس، معامله گران ابتدا دارایی های USDT خود را از کیف پول نقد خود به کیف پول قراردادهای خود منتقل می کنند و تاریخ انقضای را از ۱۰ دقیقه تا یک روز انتخاب می کنند.

بایننس در یادداشتی به معامله گران، عنوان کرد که یک حق بیمه با ارزش ثابت باید در ابتدا پرداخت شود، به این معنی که سودهای آتی معاملات خالص خواهد بود، یعنی سود منهای حق بیمه. این صرافی هشدار داد:

هیچ تضمینی وجود ندارد که خرید اختیارات شما پس از کسر حق بیمه با سود همراه باشد. بیشتر خرید آپشن ها سودآور نخواهند بود، اما درصد کمی از آنها بسیار سودآور خواهند بود.

قراردادهای اختیارات در فضای ارزهای دیجیتال

همانطور که قبلاً گزارش شده است، صرافی ارز دیجیتال مستقر در مالت اوکی اکس، معاملات آپشن بیت کوین را پیش از آغاز عرضه عمومی آنها برای گروه منتخبی از معامله گران در دسامبر ۲۰۱۹ آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که گروه بورس کالای شیکاگو نیز پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا یک محصول آپشن برای قراردادهای آتی بیت کوین را در ماه سپتامبر راه اندازی کند.