سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اهمیت سرعت تراکنش در بازار ارزهای دیجیتال

دنیایی که ما امروز در آن زندگی می کنیم، دنیای فرصت هاست؛ یکی از این فرصت های طلایی و منحصر به فرد به وجود آمدن ارزهای دیجیتال

اهمیت سرعت و انتقال دارایی ها در موسسات

نگهداری ارزهای دیجیتال به روش های کمی قدیمی تر ضمن پر زحمت بودن، مشکلاتی برای تأمین امنیت شان خواهند داشت. در حالی که مروز فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال دنیای جدیدی را به روی مردم گشوده و تعریف پول را تغییر داده با کمک بلاک چین نقل و انتقالات دارایی ها بسیار سرعت بخشیده شده و کارها به سرعت، امنیت و ساده تر در حال انجام است. این امر نشان می دهد در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حال گشترش و پیشرفت است، موسسات مالی نیز باید دریابند استفاده از روش های کهنه کار آنها را کند کرده و فعالیت هایشان را نه تنها گسترش نمی دهد بلکه به عقب نیز باز خواهند گشت. برخی از این موسسات امسال نیاز به روش هایی مانند انبارشی دارند که ضمن بالا بردن سرعت تراکنش هایشان کمکی به سودآوری بیشتر و سریع تر در فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین داشته باشند.

بیت کوین طی سال های تولد تا به امروز دارای نوسانات بسیار زیادی بوده است. حتی با هک شدن یک صرافی به نام صرافی ام تی گاکس قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۱ به طرز باور نکردی سقوط کرد. البته بیت کوین امسال رشد خوبی از خود نشان داده است، البته این امر دلیل بر این نیست که تا آخر اینگونه خواهد ماند. و در اوج نیز ممکن است، نوسانات شدیدی را بیت کوین تجربه نماید. اگر کاربران بخواهند در چنین شرایطی در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال؛ که تعدادشان نیز کم نمی باشد، به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازند، باید بتوانند دارایی خود را به حساب این صرافی ها واریز نمایند. در این صورت است که اعتبار لازم را برای انجام انواع معاملات خواهند داشت. این را نمی توان خیلی برای استفاده از سرمایه کارآمد ارزیابی کرد. زیرا منجر به این خواهد شد که کاربران ارزهای دیجیتال بسیاری از موقعیت هایی که واقعا برایشان خوب است را به آسانی از دست بدهند.

وقتی کاربری در دنیای ارزهای دیجیتال اقدام به معاملات ارزهای دیجیتال می نماید، مجبور می شود ناکارآمدی های موجود را برای اینکه سودش را به حداکثر برساند تحمل کند، زیرا در بازار ارزهای دیجیتال موقعیت ها به سرعت و تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه از دست می رود. و مراقبت ار پوزیشن توسط کاربر تنها چند ساعت مقدور می باشد. این خود استرس ایجاد می کند، چون کار سختی است. کاربر برای اینکه بتواند حساب خود را به سرعت شارژ نماید تا به خرید ارز مورد نظرش بپردازد، درآمدش به شدت، به سرعت و مستقیم تحت تأثیر قرار می گیرد. نه تنها کاربران حتی بسیاری از سازمان ها در جهان نیز سعی دارند با انجام سریع تراکنش های مد نظرشان به خصوص در سال جدید بهره مند شوند. امسال سالی است که همه تمایل دارند از موقعیت هایشان به نحو احسنت بهره ببرند. بنابراین بیشترین تمرکز آنها پیدا کردن روش هایی است که بتوانند به سرعت حساب هایشان را شارژ کرده و به خرید ارزهای دیجیتال بپردازند.

سرعت انجام تراکنش ها ضرورتی انکار ناپذیر

اینکه شرکت ها و صرافی ها باید سرعت انجام تراکنش ها را در کنار بالاتر بردن امنیت دارایی ها افزایش دهند، را نمی توان انکار کرد. زیرا امروز دیگر این یکی از ضروریات است. بنابراین قدم هایی برای این کار باید برداشته شود که یکی از اولین آنها ارتقاء فعالیت ها با حضور بیشتر مردم و درگیری بیشتر آنها با دنیای ارزهای دیجیتال است. اما این امر که تنها افزایش افراد درگیر برای انجام پردازش تراکنش ها صورت گیرد اصلا کافی نیست. بلکه نحوه محافظت و نگهداری از دارایی ها نیز در کنار این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا بسیاری از مراکز و موسساتی که در دنیای کریپتو فعالیت می نمایند، به دنبال تغییراتی در روش کسب و کارهایشان هستند. این امر به آنها کمک می کند تا ارزهای دیجیتال را بیشتر در دسترس مردم قرار دهند. البته در این راستا آنها نباید امنیت را کنار بگذارند، زیرا با ناپایدار بودن امنیت نگهداری از ارزهای دیجیتال ضربه های بیشتری به کسب و کارها وارد می شود.

برای حفظ امنیت فناوری ها و روش های متعددی وجود دارد و یکی از به روزترین و جدیدترین آنها که البته به شهرت زیادی هم رسیده است روش رمز نگاری MPC یا همان محاسبه چند جانبه است.اینروش در کنار فناوری های موجود سخت افزاری کمک های خوبی برای امنیت دارایی ها ضمن دسترسی آسان و سریع به آنها فراهم می کند. برای امنیت بیشتر موسسات مالی مانند صرافی ها به ئنبال حذف روش های انتقال به صورت آزمایشی می باشند، این روش ها بسیار سخت و وق گیر و انرژی بر است. برای این کار به شبکه های خصوصی متصل می شوند، زیرا در این شبکه های خصوصی آدرس های واریز حذف شده اند. ویژگی این شبکه ها این است که مانع از حملات سایبری اشخاص دیگر و به دست آوردن اطلاعات و تجسس می شوند.

ضمن آنکه می توانند زمان انجام تراکنش ها را نیز به شدت به این روش کاهش دهند و این خود یک گام مهم و اساسی در این رابطه است. زیرا سرعت انجام تراکنش ها بسیار ضروری و مهم است و موسسات برای موفقیت در کسب و کارشان نیاز است که بر آنها متمرکز شوند. این تمرکز به نفع کاربران نیز می باشد زیرا می تواند موقعیت ها و فرصت های بهتری را برای کاربران ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آنها به وجود بیاورد. تیم های زیادی در این زمینه وجود دارد. مانند تیم Fireblocks، Omniex و AlgoTrader که توانسته اند راه حل های شگفت انگیزی را در این مسیر فراهم نمایند. بنابراین در این میدان رقابت از بقیه پیشی گرفته و جلو افتاده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location