video thumb

افزایش علاقه آمریکایی‌ها نسبت به فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال


گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بررسی انجام شده توسط پکسفول نشان می دهد که تعداد زیادی از آمریکایی ها، ارزهای دیجیتال را به عنوان گزینه ای برای سیستم مالی فعلی در نظر می گیرند.

آمریکایی هایی که در زمینه ارز دیجیتال اطلاعاتی دارند، علاقه زیادی نسبت به فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال از خود نشان داده اند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط بازار جهانی همتا به همتای بیت کوین پکسفول، این جمعیت به طور فزاینده ای دارایی های دیجیتال را جایگزین سیستم مالی “ناقص” و سنتی می داند.

این بررسی، اظهار داشت که ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی، در حال رشد و بلوغ هستند و نزدیک به ۵۰ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که یک رویداد تحریک آمیز در سیستم مالی سنتی به افراد کمک می کند تا تمرکز خود را به سمت بیت کوین (BTC) به عنوان یک جایگزین تغییر دهند.

طبق این بررسی، متداول ترین موارد استفاده برای بیت کوین شامل پرداخت های واقعی (۶۹٫۲ درصد) و برای مقابله با تورم و فساد (۵۰٫۴ درصد) است.

افزایش آگاهی از ارزهای دیجیتال در میان شیوع ویروس همه گیر جهانی

Artur Scahabck، مدیر ارشد عملیات و از بنیان گذاران پکسفول در گفتگو با کوین تلگراف عنوان کرد:

“جالب است بدانید که بسیاری معتقدند که پذیرش عمده ارزهای دیجیتال در ۶ تا ۱۰ سال آینده رخ خواهد داد. برعکس، در همان زمان (۶ تا ۱۰ سال) پاسخ دهندگان نیز بر این باورند که حباب ارزهای دیجیتال از بین خواهد رفت.. من به سناریوی اول امیدوار هستم، بنابراین فکر می کنم که به عنوان یک صنعت، ما باید در جهت تولید محصولاتی بیشتر باشیم که در زندگی واقعی کاربرد دارند و می توانند به تسریع در پذیرش عمده کمک کنند.”

پکسفول معتقد است که در بحبوحه شیوع ویروس همه گیر کووید ۱۹، هم ارزهای دیجیتال و هم سیستم مالی سنتی مورد آزمایش قرار می گیرند که همین مسئله تا حدودی توضیح می دهد که چرا قیمت بیت کوین در حال افزایش است و چرا تبدیل به یک دارایی امن می شود.

Scahabck خاطرنشان کرد که بدون تردید در حال حاضر آگاهی بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال در مقایسه با گذشته وجود دارد. وی در این باره عنوان کرد:

“من به یاد می آورم زمانی که ما برای اولین بار کار خود را آغاز کردیم، هیچ کس از بیت کوین آگاهی نداشت و حتی نمی توانست کلمه” بیت کوین “را بخاطر بسپارد. اما، از نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سال جاری بر می آید که تعداد بیشتری از افراد چیزهایی در مورد ارزهای دیجیتال شنیده اند و اکنون در حال پیوند دادن آن به مفاهیم مختلفی مانند پول یا فناوری هستند. ما هنوز راه طولانی در آنجا داریم، اما من مشتاق دیدن محصولات دیگری هستم که به پذیرش عمده کمک می کنند. “

با توجه به موانعی که در مسیر پذیرش عمده با آنها روبرو هستیم، این نظرسنجی نشان می دهد که ۵۳٫۸ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که عدم آگاهی مانع گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال است.

چالش هایی برای آینده پذیرش ارزهای دیجیتال

براساس این گزارش، مهم ترین عواملی را که پاسخ دهندگان معتقدند، می تواند به افزایش پذیرش کمک کند، عبارتند از: استخراج موبایلی، احیای آلت کوین ها، سرمایه گذاری نهادی و استفاده شرکت ها از فناوری بلاک چین.

مدیر ارشد عملیاتی پکسفول در مورد چالش های پیش رو اظهار داشت:

“همچنان نیاز به دانش در مورد خود ارز دیجیتال وجود دارد. ما می دانیم که افراد بیشتری در مورد این فناوری شنیده اند، اما من فکر می کنم آنها بیشتر ارزهای دیجیتال را به واسطه اموری مانند قمار و کلاهبرداری چند سطحی می شناسند. به دلیل همین مسئله هنوز مخاطبان اصلی از این فناوری می ترسند که به عنوان یک صنعت، این بزرگ ترین چالش ماست. “