video thumb

شبکه آزمایشی “Evonet” پروژه دش را تقریباً هر شش هفته یک بار به روز می‌کند!

لیست عناوین این مطلب

توسعه دهندگان دش (Dash) اعلام کردند که انتظار دارند شبکه آزمایشی “Evonet” این پروژه را تقریباً هر شش هفته یک بار به روز کند.
گروه Dash Core دراطلاعیه ای عنوان کرده که قصد دارد تا اولین نسخه بروزرسانی را بین ۲۲ آوریل و ۵ مه منتشر کند.

گروه Dash Core انتظار دارد که بروزرسانی های مکرر موجب دریافت بازخورد در مورد این مسئله شود که آیا از این طراحی استقبال می شود یا خیر. در نتیجه، در صورت ضرورت، توسعه دهندگان می توانند جهت طراحی را به سرعت تغییر دهند. در این اطلاعیه توضیح داده شده است:

“انتشار نرم افزارهای مکرر به عنوان روشی برای تولید بازخورد سریع تشویق می شود. این بازخورد هرگونه فرضیه نادرست ایجاد شده در هنگام طراحی و اجرای نرم افزار را کشف می کند و از این طریق می توان خطر اختصاص زمان زیاد به ویژگی های غیرضروری یا ناخواسته را کاهش داد.”

یک فرآیند بروزرسانی سریع

توسعه دهندگان توضیح می دهند که بروزرسانی ها به Evonet منتشر می شوند زیرا غیرممکن است که مرتباً یک شبکه توزیع شده مانند شبکه اصلی دش را به روز کنید. از سوی دیگر، Evonet تقریباً به طور انحصاری متعلق به گروه Dash Core است، بنابراین توسعه دهندگان قادر به فشار یک جانبه به روزرسانی های نرم افزار هستند. علاوه بر این، این روش همچنین خطر بروز باگ هایی را که از عملکرد شبکه اصلی جلوگیری می کنند، کاهش می دهد.