سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پلتفرم نرم‌افزاری توکن‌های بهادار ایالات‌متحده TokenSoft، به انجمن بلاک چین می‌پیوندد

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پلتفرم توکن های امنیتی TokenSoft به گروه لابی ارزدیجیتال مستقر در ایالات متحده انجمن بلاک چین (BA) پیوست.

پلتفرم صدور توکن مستقر در سانفرانسیسکو در یک بیانیه رسمی عنوان کرد که برای “آموزش قانون گذاران و مقامات منتخب در مورد مزایای استفاده از فناوری بلاک چین و نیاز به استانداردهای قانوی ملی، وارد سازمان مستقر در واشنگتن دی سی می شود.”

TokenSoft با اعلام اینکه این شرکت در BA نقش اصلی را ایفا خواهد کرد، گفت که این اقدام برای هدایت استفاده از فناوری بلاک چین تحت مقررات فعلی، افزایش رعایت قانون بر روی استانداردهای توکن های امنیتی و در نهایت دستیابی به اتوماسیون بیشتر برای زیرساخت های بلاک چین صورت گرفته است.

کریستین اسمیت (Kristin Smith)، مدیر اجرایی انجمن بلاک چین در بیانیه ای عنوان کرد که افزودن TokenSoft به این سازمان “چشم اندازی مهم در حمایت از راه حل قانونی طرفدار تجارت و طرفدار مصرف کننده را فراهم می کند.”

الکس لوین (Alex Levine)، رئیس حقوقی TokenSoft نیز به عنوان رئیس گروه کارگروه توکن بهادار این گروه فعالیت خواهد کرد.

کمک حقوقی از انجمن بلاک چین

لازم به ذکر است که انجمن بلاک چین در حمایت از سایر بنگاه های زنجیره ای با چالش های قانونی روبرو شده است. این سازمان در سال ۲۰۲۰ به پیام رسان های کانادایی کیک و تلگرام کمک کرده است. هر دو شرکت با طرح دعوی از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار ایالات متحده مواجه هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location