video thumb

دولت کره‌جنوبی بلاک چین را یک فرصت طلایی می‌داند!

بر اساس گزارش های منتشر شده، معاون وزیر دارایی و استراتژی کره جنوبی خواستار استفاده از فرصت های “طلایی” موجود در صنعت بلاک چین

براساس گزارشی که از Fn News منتشر شد، کو یون-چول (Koo Yun-cheol)، معاون وزیر دارایی و استراتژی کره جنوبی جلسه‌ای را در مورد فناوری بلاک چین تشکیل داد و تعدادی از متخصصان صنعت خصوصی را گرد هم آورد.

فرصت ها در بازارهای اروپا و ایالات متحده

کو به پیش بینی های مثبت در مورد رشد توسعه فناوری بلاک چین در بازارهای خارجی مانند اروپا و ایالات متحده اشاره کرد و افزود:

پیش بینی می شود که اندازه صنعت وابسته به بلاک چین به طور متوسط بیش از ۸۰ درصد در هر سال رشد کند و به عنوان یک فناوری امیدوارکننده در آینده جلب توجه کند.

معاون وزیر تأیید کرد که فاصله فناوری بلاک چین بین ایالات متحده، اروپا و چین در دو یا سه سال آینده قابل کاهش است.

نقش دولت کره جنوبی در تقویت ایجاد بازار اولیه

در همین جلسه خواسته شد که دولت کره جنوبی نقش فعالی در فضای پیش رو داشته باشد. آنها اظهار داشتند که کشور با در نظر گرفتن ایجاد بازار اولیه می تواند از این فرصت ها بهره مند شود. کو افزود:

“پروژه آزمایشی عمومی که در آن تقاضای بازار از طریق طرح آزمایشی تأیید شده است، به عنوان پروژه اصلی تصویب شده است. این سیستم نیز نیاز به سازماندهی مجدد دارد.”

گفتنی است که دولت بودجه مشخصی را برای تقویت صنعت بلاک چین کشور مشخص نکرد. کوین تلگراف نیز پیش از این گزارش داده که دو وزارتخانه کره جنوبی با اختصاص ۳/۳ میلیون دلار بودجه به استارتاپ های محلی، حمایت خود را از صنعت بلاک چین اعلام کردند.