سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیشنهاد یک ردیاب ویروس کرونای مبتنی بر دفتر کل توزیع‌شده توسط توسعه‌دهندگان بیس‌لاین!

بر اساس گزارش های منتش شده، توسعه دهندگان مشغول کار بر روی پلتفرم قرارداد هوشمند بیس لاین (Baseline)، راه حل های مبتنی بر بلاک چین

توسعه دهندگان مشغول کار بر روی بیس لاین، یک قرارداد هوشمند و پلتفرم توکنیزه سازی توسعه یافته توسط شرکت های مایکروسافت، ارنست و یانگ و کانسنسیس هستند تا چندین نقص شناسایی شده در پیشنهاد اپل و گوگل را برای ابتکارات ردیابی ویروس کرونا برطرف کنند.

گوگل و اپل یک راه حل ردیابی مخاطب را پیشنهاد می کنند که می تواند API های متقابل را اضافه کند که به مقامات بهداشتی اجازه می دهد تا کاربران را نظارت کنند. هر دو برند، در مورد به روزرسانی نرم افزارهای خود در ماه آینده بحث کرده اند.

این طرح پیشنهاد می کند که از بلوتوث کم مصرف یک تلفن، برای شناسایی سایر دستگاه ها در فاصله ۳۰ متری یکدیگر استفاده کنید. این امر باعث می شود تا افراد آلوده از راه نزدیکی شناسایی شوند. برای افرادی که با فرد مبتلا به ویروس در تماس هستند، اطلاع رسانی مستقیم می تواند به دسترسی سریع به امکانات آزمایشگاهی کمک کند.

مرحله دوم این ابتکار برای اواخر سال نیز پیشنهاد شده است. در این بروزرسانی شرکت های فنی، پلتفرم ردیابی مخاطب خود را درون سیستم عامل دستگاه ها می سازند که نیاز مقامات بهداشتی به انجام نظارت را برطرف می کنند.

نقص امنیتی مشخص شده در پیشنهاد گوگل و اپل

جان ولپرت (John Wolpert)، مدیر اجرایی گروه کانسنسیس، دو فرصت مهم را برای یک بازیگر مخرب برای سوءاستفاده از پیشنهادات گوگل و اپل مشخص می کند:

شما می توانید کلید بلوتوث یک شخص را به صورت ناخواسته در لیست خود قرار دهید و باعث خرابی شوید. شما می توانید راهی پیدا کنید که حالت شما را بر روی گزینه “عفونی” تبدیل کند و باعث خرابی شوید … یا وضعیت خود را بر روی گزینه “سلامت” تنظیم کنید.

برای حل این مسائل، ولپرت سیستمی را پیشنهاد می کند که در آن “کلید بلوتوث و سایر خصوصیات [از طریق بلوتوث با دستگاه های اطراف معامله می شود، اما سپس مبنا تنظیم می شود تا ما بتوانیم اثبات کنیم که همه طرفین در واقع تأیید کرده اند که در نزدیکی یکدیگر هستند.

به طور مشابه، وی پیشنهاد می کند که نتایج تست را در برابر اثبات رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین بررسی کنید تا افراد مبتلا شده که سعی می کنند اطلاعات وضعیت خود را مغایر با آنچه که هست، نشان دهند، مجازات دریافت کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location