video thumb

جک دورسی ، ۲۸ درصد از ثروت خود را با هدف مبارزه با ویروس کووید ۱۹ اهدا می‌کند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر و بنیانگذار اسکوئر صندوق جدیدی به نام Start Small LLC را با هدف مبارزه با ویروس کووید ۱۹ راه اندازی کرده است. وی این صندوق را با ۱ میلیارد دلار سرمایه راه اندازی می کند که تقریباً ۲۸ درصد از ثروت او را شامل می شود. وی این اخبار را از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است:

تلاش های این صندوق در ابتدا برای مبارزه با بیماری ویروس همه گیر کرونا که در حال حاضر تیتر یک همه خبرگزاری هاست، متمرکز خواهد شد، اما در نهایت به تأمین پول برای نوآوری هایی مانند بهداشت دختران، آموزش و درآمد عمومی جهانی (UBI) متمرکز می شود. دورسی واقعاً می خواهد سرمایه خود را برای بهبود جهان خرج کند. وی عنوان کرد:

“من معتقدم که آنها بهترین راه حل های بلند مدت برای مشکلات وجودی جهان هستند. درآمد عمومی جهانی یک ایده عالی است که به آزمایش نیاز دارد. سلامت و آموزش دختران برای تعادل بسیار مهم است.”

وی قول می دهد که تمام بودجه شفاف خواهد بود و در ادامه خاطرنشان کرد:

“تأثیر این پول باید در درازمدت برای هر دو شرکت منافع داشته باشد، زیرا این کمک برای افرادی است که می خواهیم به آنها خدمت کنیم.”

گفتنی است که دورسی از حامیان شناخته شده بیت کوین است. وی به تازگی پیشنهاد کرده است که باید از CashApp اسکوئر برای توزیع بسته در ایالات متحده استفاده شود. در عین حال، بیت کوین در مواجهه با بحران یکی از معدود تولیدکنندگان درآمد بالا برای CashApp می باشد.