video thumb

صرافی اوکی‌اکس با ارائه پیشنهادهای جدید خود با سرمایه‌های کوچک مقابله می‌کند!

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، صرافی ارزهای دیجیتال

اوکی اکس اعلام کرد که این محصول جدید به کاربران اجازه می دهند تا همه دارایی های دیجیتال با ارزش کمتر از ۰٫۰۰۱ بیت کوین (۷٫۳۸ دلار در زمان نگارش این مطلب) را به OKB تبدیل کنند. حداکثر ارزش دارایی برای تبدیل ۰٫۰۱ بیت کوین (۷۳٫۸۴ دلار در زمان نگارش این مطلب) می باشد، گفتنی است که هیچ محدودیتی به هنگام  انجام عملیات تبدیل وجود ندارد، اما تبدیل فقط در صورتی انجام می پذیرد که قیمت بیت ۵ درصد در نوسان باشد.

یک معامله گر در این باره به کوین تلگراف گفت که کنترل سرمایه های کوچک ویژگی مهمی برای معامله گران بلند مدت است، زیرا این امر مانع از هدر رفتن سرمایه های کاربران هنگام معاملات چندین دارایی مختلف می شود. وی گفت که سرمایه های کوچک مسئله بزرگی در صرافی های ارزهای دیجیتال است “زیرا آنها وجوهی هستند که نمی توانند برای معاملات مورد استفاده قرار گیرند.

بایننس نیز دارای یک ویژگی مشابه است که به کاربران اجازه می دهد تا سرمایه های کوچک که غالباً به آن گرد و غبار (dust) گفته می شود را به توکن اختصاصی آن یعنی بایننس کوین (BNB) تبدیل کند. وقتی این ویژگی برای اولین بار در اواخر آوریل سال ۲۰۱۸ عرضه شد، چانگ پنگ ژائو، از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت بایننس در توییتر به شوخی عنوان کرد، “شنیده ام که تیم یک جارو ساخته است، چه کسی آن را می خواهد؟

درست همانند BNB، توکن OKB نیز به کاربران امکان می دهد تا هزینه های کمتری را در پلتفرم معاملات بپردازند. اوکی اکس در تاریخ ۱۶ فوریه، برخی از مزایایی که دارندگان OKB در این صرافی دارند را این گونه عنوان کرد:

“فقط یک برنامه تخفیف در کارمزد معاملات برای دارندگان OKB در اوکی اکس وجود دارد که در آن کاربران برای دریافت تخفیف در کارمزد، فقط باید ۵۰۰ OKB را داشته باشند. برای دریافت حداکثر تخفیف، کاربران فقط باید حداکثر ۲۰۰۰ OKB را داشته باشند.”

جی هائو (Jay Hao)، مدیرعامل اوکی اکس از معامله گران خواست تا از گمانه زنی در مورد OKB خودداری کنند و اظهار کرد: “اصولی که به همه کاربران خود توصیه می کنم این است که اگر شما به رشد بلند مدت OKEx اعتقادی ندارید، پس لطفاً OKB را معامله نکنید.”

رشد صرافی اوکی اکس

در طول سال گذشته، اوکی اکس به طور قابل توجهی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال اهمیت پیدا کرده است. همانطور که کوین تلگراف در پایان ماه مارس گزارش داد، اوکی اکس به تازگی از نظر حجم معاملات روزانه خود صدرنشین صرافی های معاملات قراردادهای آتی بیت کوین در جهان شد و بر بیتمکس که از کهنه کاران این صنعت است، غلبه کرد.

هائو معتقد است که رقبای اوکی اکس از رشد این پلتفرم خوشحال نیستند. وی در ماه فوریه، آنها را به دلیل حملات انکار سرویس علیه این صرافی مقصر دانست.