video thumb

شرکت چینالیسیس به‌دنبال همکاری‌های جدید برای گسترش دسترسی‌های خود می‌باشد!

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین

چینالیسیس به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تحلیلی در صنعت اطلاعاتی بلاک چین، ابزارهای تحقیقی را توسعه می دهد که بنگاه ها، دولت ها و سازمان های اجرای قانون را قادر می سازد تا تراکنش های بلاک چینی را کنترل کرده و فعالیت های مشکوک غیرقانونی را ردیابی کنند.

جیسون باندز (Jason Bonds)، مدیر ارشد درآمد چینالیسیس در گفتگو با کوین تلگراف توضیح داد که این برنامه به همکاری با شرکای مختلف برگزار خواهد شد.

اول اینکه، مهم ترین ارائه دهنده زیرساخت های ارزهای دیجیتال به چینالیسیس کمک خواهد کرد تا “نظارت بر تراکنش های رمزنگاری را از طریق ادغام های ساده تر گسترش دهند.” این شرکت به منظور ادغام پیشنهادات خود برای مشتریان به دنبال همکاری با شرکت های متخصص است.

دوم اینکه، چینالیسیس به دنبال شرکای جدید در چندین بازار موجود خود است. باندز دو تن از این شرکا را شناسایی کرده است که عبارتند از: Carahsoft، ارائه دهنده فناوری اطلاعات که با مؤسسات دولتی و فدرال در ایالات متحده کار می کند و شرکت امنیت سایبری مستقر در سنگاپور M.Tech که در منطقه آسیا-اقیانوسیه (APAC) واقع شده است.

باندز عنوان کرد که این برنامه همکاری یک برنامه جهانی است و ما از قبل در آمریکا ، اروپا، خاورمیانه و آفریقا و آسیا-اقیانوسیه شرکایی داشته ایم.
سوم اینکه، چینالیسیس به دنبال گسترش قابلیت های اطلاعاتی خود از طریق همکاری با ارائه دهندگان داده است. این موارد می تواند شامل متخصصان باج افزار و تقویت نشانه گذاری آدرس های مشکوک باشد. رئیس ارشد مالی M.Tech در این باره اظهار داشت:

“در بازار آسیا-اقیانوسیه، ما شاهد افزایش تقاضا برای اجرای قانون در زمینه نرم افزار بررسی ارزهای دیجیتال هستیم. همکاری ما با یک شرکت رده بالا مانند چینالیسیس به رفع این تقاضا کمک خواهد کرد.”

اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه در هفته های آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شناسایی روندها

چینالیسیس در کنار کار خود در زمینه هوش بلاک چین، تحقیقات منظمی را در مورد بخش ارزهای دیجیتال انجام می دهد. اخیراً، این شرکت نتایج تجزیه و تحلیل خود را در مورد تغییر عادات کاربران بیت کوین (BTC) در طی رکود اقتصادی جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا منتشر کرده است.

ماه گذشته چینالیسیس در یک وبینار داده های خود را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد تنها ۱٫۱ درصد از مجموع بیش از ۱ تریلیون دلار معاملات ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ غیرقانونی بوده است.