سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی غیرمتمرکز Bisq ، انجام معاملات را به دلیل «آسیب‌پذیری امنیتی» غیرفعال می‌کند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که توسعه دهندگان پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

این پلتفرم که قبلاً با نام Bitsquare شناخته می شد، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که معاملات ارز دیجیتال به ارز فیات را بدون واسطه رسمی تسهیل می کند. در یک اعلامیه عمومی ارسال شده، توسعه دهندگان این پلتفرم عنوان کردند که در حال بررسی این مشکل امنیتی هستند و به کاربران گفتند:

“اگر در حال حاضر معامله فعالی دارید، لطفاً هیچ وجهی ارسال نکنید.”

این توسعه دهندگان در ادامه عنوان کردند که ” بسیار مهم است که کاربران به هنگام انجام معاملات از لیست ارائه شده برای تراکنش های چندگانه خاص، هیچ گونه وجهی را ارسال نکنند.

کاربران می توانند این هشدار را نادیده بگیرند، اما عواقب آن با خودشان است

به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز، مداخله برنامه نویسان قطعی نیست. آنها در ادامه این پست نوشتند:

“برای رفع این سردرگمی باید گفت که بله، Bisq یک شبکه همتا به همتای توزیع شده مناسب است. بنابراین می توانید هشدار ما را نادیده بگیرید. اما ما به خاطر حفظ امنیت خودتان، شما را از انجام این کار منع می کنیم. “

آنها اعلام کردند که جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر خواهد کرد، توسعه دهندگان عنوان کردند که تمامی معاملات موجود تا زمان انتشار نسخه v1.3.0 این برنامه، تکمیل نخواهند شد. آنها همچنین، تأکید کردند که با توجه به الگوی امنیتی Bisq، بودجه کاربران در معرض خطر نیست.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، میزان محبوبیت Bisq در سال گذشته از پلت فرم همتا به همتای لوکال بیت کوینز فراتر رفت، پس از آنکه این پلتفرم به طور ناگهانی گزینه ای را که به کاربران اجازه می داد تا با استفاده از پول نقد از افراد ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند، حذف می کند.

در ماه فوریه، لوکال بیت کوینز در حجم معاملات کلی خود با کمبود روبرو شد که یک نشانه آشکار از عدم اطمینان کاربران در پاسخ به یک سری حوادث و ادعاهای مطرح شده از جانب این صرافی بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location