سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استخر استخراج بزرگ چینی از رقابت استخراج بیت کوین خارج می‌شود و به‌سراغ آلت کوین‌های می‌رود!

بر اساس گزارش های منتشر شده، با وجود اینکه میزان حراج بیت کوین

طبق گفته رسانه های بلاک چین محلی، نرخ هش استخر استخراج Baite  شرکت استخراج چینی Valarhash به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در اوایل ماه مارس از ۴۰۰۰ پتاهش در ثانیه به ۲۰۰ پتاهش در ثانیه رسیده است. این استخر تصمیم گرفت که کسب و کار استخراج بیت کوین را کنار بگذارد و احتمالا در آینده نزدیک به استخراج آلت کوین ها روی می آورد.

بیش از ۹ درصد از نرخ هش بیت کوین برای اتصال به Valarhash استفاده شده است

لازم به ذکر است که Valarhash، دو استخر استخراج بیت کوین Bytepool و ۱THash را همراه با پلتفرم استخراج ابری بیت کوین به نام ۱TMine و نرم افزار مدیریت مزرعه استخراج نلسون را در ماه ژوئیه سال گذشته در استان سیچوان چین راه اندازی کرد.

طبق گزارشات Bytepool و ۱THash بیش از ۹ درصد از کل نرخ هش شبکه بیت کوین را در اولویت خود قرار داده اند. در حالی که ۱THash در حال زمان نگارش این مطلب رتبه ۸ را در میان شرکت های استخراج به خود اختصاص داده است، این احتمال وجود دارد که Bytepool اکثر قدرت باقی مانده خود را به ۱THash منتقل کند.

رتبه بندی نرخ هش استخرهای استخراج

تأثیر شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا بر ماینرهای چین

همانطور که کوین تلگراف چند روز پیش گزارش داد، بیش از ۴۰ عملیات استخراج تأسیس شده به دلیل افت قیمت بیت کوین و تجارت بدون سود تجهیزات استخراج مجبور به توقف کار خود شده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location