سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت استخراج آرگو بلاک چین تحت تاثیر شیوع ویروس کووید ۱۹!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت استخراج آرگو بلاک چین

به روزرسانی عملیاتی منتشر شده توسط آرگو نشان داد که این شرکت در ماه مارس ۳۳۳٫۸ بیت کوین را استخراج کرده است، در حالی که در ماه فوریه ۳۳۷٫۵ بیت کوین استخراج کرده بود.

به طور کلی، میزان بیت کوین استخراج شده در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۹۱۸ بیت کوین بود که یک رکورد برای این شرکت محسوب می شد، چراکه این میزان بیش از دو برابر آن چیزی بود که در طول سه ماه آخر سال ۲۰۱۹ استخراج کرده بود.

طبق گزارش آرگو، همه چیز “طبیعی است”

آرگو در به روز رسانی خود خاطرنشان می کند که عملیات استخراج این شرمت مستقر در آمریکای شمالی “تحت تأثیر شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار نگرفته است و می افزاید:

“مدیریت و کارکنان آرگو از راه دور کار می کنند و همه بخش های استخراج در حالت عادی مشغول کار هستند.”

پیتر وال (Peter Wall)، مدیرعامل این شرکت با اشاره “شرایط دشوار موجود”، گفت که این شرکت همچنان به عرضه خود ادامه می دهد.
در ماه مارس، آرگو حدود ۱٫۸ میلیون پوند (۲٫۲۲ میلیون دلار) درآمد کسب کرد که اندکی از ۲٫۵ میلیون پوندی (۳٫۰۸ میلیون دلار) که در ماه فوریه ] دست آمد پایین تر است.

آرگو عنوان کرد که این کاهش ناچیز در درآمد ماه مارس نسبت به ماه فوریه مربوط به افزایش الگوریتمی استخراج بیت کوین در اوایل ماه مارس و همچنین افت شدید قیمت ارزهای دیجیتال در هفته دوم ماه مارس می باشد.

افزایش ظرفیت استخراج بیت کوین

در کل، آرگو برای سه ماه اول سال ۶ میلیون پوند (۷٫۶۷ میلیون دلار) درآمد کسب کرده است. این شرکت عنوان کرد که سفارش ۱،۰۰۰ دستگاه Bitmain انتی ماینر بیت مین S17 + در راه است و انتظار دارد که تا پایان آوریل نصب شود.

دستگاه های جدید، ظرفیت استخراج بیت کوین در شرکت آرگو را تقریباً به ۷۳۰ پتا هش (PH) می رساند که ۱۰ درصد بیشتر از میزان کنونی است.
طبق گفته گوگل فاینانس، طی یک ماه گذشته، قیمت سهام این شرکت ۲۵ درصد کاهش یافته یعنی از ۵٫۳۵ پوند (۶٫۵۸ دلار) به ۴٫۰۰ پوند (۴٫۹۲ دلار) برای هر سهم کاهش یافته است.

گفتنی است که در ماه ژانویه، شرکت آرگو بلاک چین از افزایش ده برابری درآمد خود در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته خبر داد. همانطور که گزارش شده است، انتظار می رود که بخش استخراج جهانی با وقوع رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین را که قرار است در ماه مه رخ دهد با فشار روبرو شود و این مسئله باعث می شود که میزان پاداش های استخراج به میزان ۵۰ درصد کاهش یابد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location