سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مایک نووگراتز: اگر قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود نرسد، از سرمایه‌گذاری بر روی آن کناره‌گیری می‌کنم!

بر اساس گزارش های منتشر شده، از آنجا که بازار ارزهای دیجیتال

مایک نووگراتز، مدیرعامل بانک تجاری ارزهای گلکسی دیجیتال و از گاوهای مشهور بیت کوین، بار دیگر موضع صعودی خود را در مورد بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار تکرار کرده و پیش بینی کرده است که بیت کوین حداکثر تا پایان سال ۲۰۲۰ باید به بالاترین سطح خود یعنی ۲۰،۰۰۰ دلار بازگردد.

نووگراتز طی مصاحبه ای با CNBC نیز ابراز اطمینان کرد که قیمت بیت کوین حداقل تا قبل از اکتبر سال ۲۰۲۰ باید دو برابر شود. در حالی که نووگراتز پیش بینی صعودی دیگری را برای بیت کوین ارائه داده بود، اما این بار، این طرفدار برجسته ارزهای دیجیتال اعتراف کرد که اگر قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد جدید خود نرسد، ممکن است از سرمایه گذاری بر روی بیت کوین کناره گیری کند. وی در این باره عنوان کرد:

“امسال، سال بیت کوین است و اگر تا پایان سال افزایش نیابد، من فقط می توانم از سرمایه گذاری بر روی آن دست بکشم.”

پیش بینی جدید نووگراتزدر مورد بیت کوین در شرایطی مطرح شده که در بازارهای ارزهای دیجیتال بهبودی حاصل شده، به طوری که بیت کوین پس از اینکه دراوایل ماه مارس تا سطح ۳،۶۰۰ دلار سقوط کرده بود، در تاریخ ۲ آوریل به ۷٫۲۰۰ دلار افزایش یافت. در آن زمان Coin360 گزارش داد که بیت کوین در حال معامله با ۶٫۹۸۹ دلار است که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴٫۶ درصد رشد داشته است.
نووگراتز عاشق پیش بینی کردن است

باید عنوان کرد، این اولین باری نیست که نووگراتز پیش بینی خوش بینانه ای درباره بیت کوین انجام داده است. در حقیقت، نووگراتز به دلیل برخی پیش بینی های نادرستی که در مورد قیمت بیت کوین انجام داده است در کنار گاوهای مهم این صنعت مانند تیم دراپر و جان مکافی شناخته شده می باشد.

سال گذشته، مدیرعامل گلکسی دیجیتال پیش بینی کرده بود که علاقه نهادی باعث می شود که قیمت بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۱۹ به ۲۰ هزار دلار بازگردد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location