سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ویروس کرونا به ما یادآوری می‌کند که امنیت در طول بحران اهمیت دارد!

بر اساس گزارش های منتشر شده، با وجود همه بی ثباتی که به خاط شیوع ویروس همه گیر کرونا پدیدار گشته، با این وجود، امنیت سیستم باید در صدر برنامه های شرکت ها باقی بماند.

کلیه مشاغل در سراسر جهان به خاطر ترس از ویروس کرونا در تجمعات در حال تعطیلی هستند، اما در کمال تعجب، هکرها در پی سوء استفاده از این هرج و مرج بی سابقه بوده و از وحشت ایجاد شده برای بررسی نقاط ضعف سیستم های فناوری اطلاعات استفاده کرده اند. به نظر می رسد یکی از این سیستم ها وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده است که با توجه به شرایط موجود، این عمل را حتی بیش از پیش اجتناب ناپذیر کرده است.

اما مشکل فراتر از هکرها و تهدیدها برای شرکت ها و افراد است. در مواقع بحران، آزادی های مدنی نیز مورد تهدید قرار می گیرند و ارز دیجیتال نیز غالباً سپری در برابر برخوردهای دولت فراهم مى کند.

بنابراین، آیا شما نگران سرور پرداخت و هزینه های امنیتی در طی این آشفتگی اقتصادی هستید یا نگرانی از بابت فردی دارید که از دارایی های دیجیتال شما محافظت می کند، باید بگویم که رمزنگاری می تواند به خوبی به شما در این زمینه کمک کند.

هکرها همچنان فرصت طلب خواهند بود

این نتیجه ناگوار از بحران ها است، اما هکرها در مواقع هرج و مرج اجتماعی، اقتصادی و مالی به دنبال منافع خود هستند. به عنوان مثال، هکرها در ماه گذشته با هدف کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا، یک حمله توزیع ‌شده انکار از سرویس را علیه خدمات علیه وزارت بهداشت و خدمات انسانی راه اندازی کردند.

هکرها به دنبال اطلاعات پزشکی هستند که می توانند آنها را با قیمت بالایی در بازارهای سیاه به فروش برسند، که احتمالاً این مورد را مانند یک معدن طلا می دانند. حادثه هک شدن وزارت بهداشت احتمالاً اولین و آخرین مورد در زمینه تلاش های مداوم برای نفوذ به سیستم های برجسته امنیتی نیست.

رمزنگاری، لایه ای مفید برای دفاع در برابر چنین هجومی فراهم می کند. مخفی کردن شناسه های پزشکی و سایر اطلاعات حساس با انواع استانداردهای رمزنگاری موجود امروزه امکان پذیر است. بسیاری از پروژه ها در بخش رمزنگاری به صراحت روی برنامه های مالی تمرکز می کنند، اما ماژول های رمزنگاری برای محافظت و تأیید صحت داده های حساس در سایر صنایع مانند مراقبت های بهداشتی بسیار خوب به کار برده می شوند.

این به معنای آن نیست که رمزنگاری نوعی علاج قطعی برای پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ می باشد. در برخی موارد، دولت ها مخفیانه از این معضل به عنوان راهی برای براندازی کامل رمزگذاری استفاده می کنند، مانند آنچه که در ایالات متحده رخ می دهد.

کنگره ایالات متحده لایحه ای را تحت عنوان EARN IT پیشنهاد می کند که به طور موثر به دولت ایالات متحده امکان دسترسی به “هر پیام دیجیتال” را می دهد. این لایحه کنسرسیومی از آژانس های اجرای قانون را به ریاست وزارت دادگستری ایجاد خواهد کرد که یک مکانیسم تأیید استاندارد برای هر پیام دیجیتالی ایجاد می کند. این یک لایحه فاجعه بار برای ارزهای دیجیتال است.

رمزگذاری به صورت پیش فرض غیرقانونی خواهد شد، زیرا باعث حفظ حریم خصوصی و تأیید صحت پیام بین دو طرف می شود و از توانایی شخص ثالث برای سوء استفاده از محتوای پیام جلوگیری می کند.

این لایحه هنوز در مراحل اولیه خود است، اما بار دیگر نشان می دهد که دولت ها استفاده گسترده از رمزگذاری را در بین مردم تصویب نمی کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location