video thumb

بلاک چین با کمک شرکت لجر کیف پول سخت افزاری تولید می‌کند

بلاک چین با حمایت گوگل در حال مباحثه برای تولید کیف پول سخت افزاری برای تکمیل سرویس‌های نرم افزاری خود است.

 

ارزجو : این کمپانی نرم افزاری ارز دیجیتال در همکاری مشترک با تولیدکننده کیف پول سخت افزاری لجر، ابزاری با عنوان ابزار سخت افزاری سفارشی تولید کرده است. این ابزار که به آن “گاو صندوق بلاک چین” هم گفته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیدهای اختصاصی خود را به صورت آفلاین نگهداری کنند. این ابزار نوعی کیف پول سرد است که به نسبت کیف پول داغ از امنیت بیشتری برخوردار است و در آن کلیدهای خصوصی نگهداری می‌شوند.

بر طبق توضیحات تولید کننده، کاربران لجر می‌توانند ابزارهای Nano S خود را به گاو صندوق جدید متصل کنند و همچنین این گاو صندوق می‌تواند تبدیل ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر را از طریق گزینه سوآپ (Swap) بلاک چین تسهیل نماید. هنگامی که از تولید کننده پرسیده شد که این کیف پول بیشتر کدام سکه‌ها را پشتیبانی می‌کند آنها توضیح دادند که گاوصندوق، بیشتر بیت کوین (Bitcoin) اتر (Ether) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash) را پشتیبانی می‌کند. البته گروه تحقیقاتی، در حال کار کردن بر روی این سخت افزار برای پشتیبانی دیگر ارزها بر اساس تقاضای کاربران هستند.

پیتر اسمیت مدیر عامل و مؤسس بلاک چین می‌گوید: «ما برای ارائه گاوصندوق بلاک چین به کاربران بسیار هیجان زده هستیم تا آنها بتوانند ارزهای خودشان را به صورت آنلاین و آفلاین در امنیت کامل نگهداری کنند.»

عملکرد این کیف پول فقط با کیف پول نرم‌افزاری بلاک چین قابل تطبیق است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا محتویات کیف پول سخت افزاری خودشان را کاربردی‌تر و با انعطاف بیشتر نسبت به گذشته استفاده کنند و قابلیت‌های بیشتری برای نقل و انتقال ارزها به کیف پول نرم‌افزاری آنها می‌افزاید.

مسئولان شرکت لجر نیز از این کار به عنوان یک همکاری طبیعی یاد کرده‌اند و اهمیت هر دو کمپانی را در جامعه ارز دیجیتال بسیار کلیدی عنوان کردند. به گفته آنها با ماجراهایی که هر روزه در مورد هک ارزهای دیجیتال می‌شنویم، واضح است که امنیت باید یکی از مهمترین مسائل در حوزه ارز دیجیتال باشد. با همکاری بلاک چین و لجر، کاربران می‌توانند بهترین تجربه را در دنیای ارز دیجیتال داشته باشند.

اینکه گفته می‌شود هک ارزهای دیجیتال مهمترین تیترهای مطبوعات را فراگرفته به هیچ وجه بزرگنمایی نیست. در اولین ماه سال ۲۰۱۸ بزرگ‌ترین هک تاریخ صنعتی یعنی هک بنگاه Mt. Gox باعث شد که ژاپن بیش از نیم میلیارد دلار در امسال ضرر ببیند.

کیف پول سخت افزاری از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در اواسط نوامبر تحویل داده می‌شود و به طوری که گفته شده کسانی که زودتر این کیف پول‌ها را سفارش دهند، نوع اختصاصی آن را دریافت خواهند کرد.

 

رقبای شما قدرت اقتصاد کریپتو را مهار کرده‌اند و از آن بهره می‌گیرند. پس تلاش کنید و از آن‌ها عقب نیفتید. در این مقاله کوتاه متوجه خواهید شد که بلاک چین چگونه می‌تواند در شروع، ارتقا و پشتیبانی از کسب و کارتان به شما کمک کند

اقتصاد کریپتو به یک نرم افزار منبع باز، یک مرکز کسب و کاری و یک بازارگاه تبدیل شد. ولی پروژه OpenBazaar به عنوان یک پروژه جانبی آغاز به کار کرد، درست مانند دیگر ایده‌های کسب و کاری عالی که این کار را انجام می‌دهند.

امیر تاکی و تعدادی از توسعه دهندگان چیزی به نام “بازار سیاه” را در رویداد تورنتو ۲۰۱۴ آغاز کردند که با یک مدرک امکان پذیری برای هدف ایجاد یک بازارگاه غیرمتمرکز همراه بود.

ورود بازار سیاه تاکی به این رویداد با پیروزی‌اش همراه بود ولی تصمیم تاکی بر این بود که این پروژه را ادامه ندهد. برایان هافمن، یک توسعه دهنده مشتاق دیگر، این پروژه را به دست گرفت و نام آن را به OpenBazaar تغییر داد. مردم عاشق ایده او در زمینه یک بازارگاه “بدون نیاز به کسب مجوز” شدند و برای ایجاد یک بازارگاه جهانی منبع باز به هافمن پیوستند.

این مطالعه موردی نشان می‌دهد کارآفرینان چگونه از چارچوب فناوری بلاک چین برای ایجاد یک کسب و کار استفاده می‌کنند. اقتصاد کریپتو نیز به همان اندازه ظرفیت دارد و می‌تواند به شرکت‌ها قدرت ببخشد. در ادامه شما را با نحوه درک آن منبع و بهره‌گیری از احتمالات و امکانات موجود برای تقویت استارت آپ‌تان آشنا می‌کند.

تأمین وجه با ICO مبتنی بر بلاک چین

فرض کنید یک ایده کسب و کاری عالی دارید – ایده‌ای که مطمئن هستید مشتریان هدف‌تان عاشق آن هستند و از آن لذت می‌برند. ولی سرمایه کافی برای پیشبرد دیدگاه‌تان را در اختیار ندارید. این مشکل در میان کارآفرینان تازه‌کار بسیار رایج است. دستیابی به سرمایه‌های مشاع سنتی بسیار دشوار است.

عرضه اولیه سکه (ICO) فناوری بلاک چین امیدبخش کارآفرینان مشتاق بود.

به ICO به عنوان راهی برای به دست آوردن وجوه استارت آپ بیاندیشید. آن‌ها راهی برای اخذ پول از سرمایه گذاران انفرادی فراهم کرده‌اند و به کارآفرینان نو ظهور این اطمینان را می‌دهد که هیچ کس در این مسیر تنها نیست.

هیچ دلیلی برای ترس نیست، زمان را تلف نکنید و چیزی را از دست ندهید.

– ایده‌های‌تان را پالایش کنید.

– بلاک چین را برای توکن جدیدتان تنظیم کنید.

– سرمایه اولیه برای پرورش ایده‌تان را جهت تأمین وجوه شرکت مشاعی جدیدتان دریافت کنید.

رقبای شما در حال حاضر از این عرضه داشت‌ها بهره می‌برند و مجموع پول‌های زیادی را از ICO های مبتنی بر بلاک چین به دست می‌آورند. سایت خبری Coindesk گزارش می‌دهد کارآفرینان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ در حدود ۲۹۱ میلیون دلار از طریق ICO به دست آورده‌اند در حالی‌که از طریق روال سنتی تأمین مالی مشاعی ۱۸۷ میلیون دلار به دست آورده‌اند.

تحقیقات‌تان را به خوبی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید تخصص فنی لازم برای بهره گیری از تمام مزایای ICO را دارید. یک توسعه دهنده استخدام کنید تا در این کار به شما کمک کند. توسعه دهنده‌ای که استخدام می‌کنید به شما کمک می‌کند اطمینان حاصل کنید که ICO مبتنی بر بلاک چین‌تان نه تنها به عنوان یک فراهم کننده سرمایه عمل می‌کند بلکه ابزاری برای ایجاد رشد پایدار است.

ارزهای دیجیتال بلاک چین صدای ارزجو

بگذارید تبلیغات‌تان توسط کریپتو انجام شود

کسب و کارتان را چگونه ترویج می‌کنید؟ در عصر کلاهبرداری‌های تبلیغاتی فراگیر آنلاین، بازاریابی کسب و کارتان به اندازه ایجاد و راهبری آن چالش برانگیز است.

استارت آپ‌های مستأصل از ترویج محصولات‌شان انبوهی از خبرنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، کوپن‌ها و تعداد یبشماری تبلیغات را بر سر مشتریان‌شان می‌ریزند. این دادخواست‌ها عموما کمبود تمرکز دارند زیرا در واقع رهبران کسب و کار واقعا نمي‌دانند مشتریان‌شان چه می‌خواهند. آن‌ها صرفا امیدوار هستند پیام‌های‌شان به اندازه کافی برای مشتریان جذاب باشند. مشکل بسیار شدیدتر از آن چیزی است که فکر می‌کردید: به استناد مطالعه‌ای که توسط دان و برداستریت انجام شد ۹۴ درصد از بازاریابان از ترجیح مشتریان اطلاعی ندارند.

کریپتو به صورت حرفه‌ای می‌تواند گروه مشتریان کلیدی را با پیام‌هایی هدف قرار دهد که آن‌ها را برانگیزاند. بلاک چین سطح والایی از ردیابی و شفافیت را با توانایی جمع آوری داده‌های دقیق در هم می‌آمیزد. روی هم رفته، این امر از بسامد بهینه نمایش تبلیغات برای هر مشتری اطمینان حاصل می‌کند.

با ارز رمزنگاری شده از شرکت اقتصادی‌تان حمایت کنید

رمزنگاری می‌تواند به دفاع از سایت تجارت الکترونیک‌تان بپردازد، از داده‌های آنلاین‌تان حمایت کند و بهتر از هر راه حل دیگری از فایل‌های شرکت‌تان حفاظت کند. رمز نگاری با بهره گیری از قدرت امضای دیجیتال و همچنین کلیدهای خصوصی و عمومی در اکوسیستم دیجیتال امروز غیرقابل نفوذ شده است. این امر به این دلیل است که اطلاعات را از طریق این کدها منتشر می‌کند و داده‌ها را برای کاربران بدون مجوز غیرقابل خواندن می‌کند.

شما می‌توانید رمزنگاری را از حمایت داده‌های اولیه شرکتی فراتر ببرید. همچنین مي‌تواند به تأیید مشتریان و تفکیک خریداران واقعی از مجرمان سایبری کمک کند. یانگوان نیک لی مدیر عامل اجرایی اکوسیستم EcoVerse و مؤسس جامعه بلاک چین W3C می‌گوید: “اسناد تراکنش‌ها هر زمان از یک گره بلاک چین به گره دیگر برسند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این امر به شما کمک می‌کند تا حسابرسی‌های‌تان را به روشی ساده و یکپارچه دنبال کنید و مورد بازبینی قرار دهید”.

به پذیرش فناوری‌های جدید ادامه دهید

فرقی نمی‌کند ایده‌های سنتی‌تان تا چه اندازه دشوار به نظر می‌رسند، فناوری می‌تواند موجب ساده و یکپارچه به نظر رسیدن آن شود. فرقی نمی‌کند می‌خواهید یک کسب و کار را آغاز کنید یا کسب و کاری را مقیاس بندی کنید که قبلا آن را اجرا کرده بودید، در هر دو صورت بلاک چین می‌تواند به روش‌های زیادی به شما کمک کند:

– به لطف ICO ها می‌تواند در تأمین وجوه به شما کمک کند.

– به لطف ردیابی دقیق و شفافیت آن، می‌تواند در زمینه بازاریابی به شما کمک کند.

– به لطف سیستم رمزنگاري‌اش می‌تواند در زمینه امنیت به شما کمک کند.

این فناوری‌ها را در کسب و کارتان به کار ببندید تا داستان بعدی موفقیت کسب و کار داستان شما باشد.