سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Bitfury توان محاسباتی پردازش ارزهای دیجیتال خود را برای تحقیق در زمینه ویروس کووید ۱۹ اختصاص داد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت توسعه بلاک چین Bitfury توان محاسباتی را که برای پردازش ارزهای دیجیتال

این شرکت در بیانیه ای عنوان کرد که نودهای محاسباتی مبتنی بر GPU را برای اجرای محاسبات کووید ۱۹ ا اختصاص داده است. تخصیص منابع Bitfury به منظور کمک به تلاش محاسباتی توزیع شده Folding@Home (F@H) صورت گرفته است. Folding@Home توسط کنسرسیوم آزمایشگاه های تحقیقاتی علمی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا ایجاد شده است.

در پی همه گیر جهانی ویروس کووید ۱۹، Folding@Home پروژه ای را برای اجرای شبیه سازی ساختار مولکولی این ویروس در جهت تلاش برای کمک به توسعه درمان های مؤثر آغاز کرده است.

این پروژه که نیازمند قدرت عظیم محاسباتی است، به دنبال کمک مالی از منابع محاسباتی از شرکت ها، سازمان ها و افراد بوده است.
Bitfury تا به امروز از نودهای خود برای تکمیل بیش از ۱۳۰۰ محاسبه برای نوآوری Folding@Home استفاده کرده است.

والری واویلوف (Valery Vavilov)، مدیرعامل Bitfury در بیانیه ای اظهار داشت که وی “اطمینان دارد که این پروژه از Folding at Home ، در کنار کار بسیاری از محققان و پزشکان، به طور قابل توجهی موجب پیشرفت در درمان این بیماری خواهد شد.”

همانطور که قبلاً کوین تلگراف نیز پیش از این گزارش داده است، Bitfury جزو جدیدترین بازیکنان صنعت ارزهای دیجیتال است که به پروژه Folding@Home پیوسته است.

این پروژه از شبکه محاسباتی غیر متمرکز گولم (Golem) و پلتفرم بلاک چینی تزوس (XTZ) کمک دریافت کرده است. همچنین لازم به ذکر است که در اواسط ماه مارس نیز انویدیا (Nvidia) از گیمرهای انفرادی خواست تا منابع محاسباتی استفاده نشده GPU خود را در تلاش برای تحقیق اختصاص دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location