سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا استیکینگ، واکنشی در برابر مشکلات استخراج ارزهای دیجیتال است؟

فناوری ارزهای دیجیتال در ابتدا قرار بود دموکراتیک باشد و به منظور رهایی سیستم های مالی از چنگ بانک های دولتی و بازگشت کنترل عرضه پول به مردم توزیع شود، اما حالا این گونه به نظر می رسد که ارزهای دیجیتال

یک بررسی جدید نشان می دهد که در حال حاضر ۶۶ درصد از کل فرآیند استخراج بیت کوین  (BTC) در چین صورت می گیرد که ۵۴ درصد آن در استان سیچوان در جنوب غربی چین صورت می گیرد. سه استخر استخراج چینی به تنهایی مسئولیت تقریبا نیمی از نرخ هش بیت کوین را بر عهده دارند. حال این گونه به نظر می رسد که روزهایی که علاقه مندان به بیت کوین می توانستند محساباتشان را با استفاده از کامپیوترهای خانگی خود انجام دهند و برای کمک به تراکنش های گروهی به بلاک پاداش بیت کوین دریافت کنند، پایان یافته است.

این یک مشکل است، نه تنها به این دلیل که یک بخش اساسی از زیرساخت بیت کوین را در یک مکان واحد تحت کنترل یک گروه دولتی متمرکز می کند، بلکه به این دلیل که سیچوان به دلیل داشتن نیروی برق ارزان قیمت به یک مکان جذاب برای ماینرها تبدیل شده است. فرآیند استخراج می تواند یک روش مفید برای کنترل عرضه سکه های جدید باشد، اما هدر رفتن انرژی برق زمانی صورت می گیرد که جهان در تلاش است تا انرژی بیشتری ذخیره کند.

بنابراین دنیای ارزهای دیجیتال به دنبال راه حلی برای این مشکل است. صنعت ارزهای دیجیتال در حال آزمایش روش های جدید برای ساخت بلاک ها و روش های جدید برای پاداش افرادی است که منابعی را فراهم می کنند که زیرساخت های ارزهای دیجیتال را حفظ می کنند.

یک راه حل برای این مشکل استیکینگ است. استخراج به افرادی که مایل به ارتقاء نیروی محاسباتی به بلاک چین هستند پاداش می دهد. هرچه منابع محاسباتی بیشتری به یک استخر استخراج داده شود، شانس بیشتری برای ارائه گواه اثبات کار  که راه حل یک معمای ریاضی است، وجود خواهد داشت که به آنها اجازه می دهد تا بلاک ها را به بلاک چین اضافه کنند و پاداش خود را مطالبه کنند.

استخراج بیت کوین ارزهای دیجیتال

استیکینگ، به افرادی که مایل به نگهداری ارزهای دیجیتال هستند بیشتر از توان محاسباتی کامپیوتر به بلاک چین پاداش می دهد. کاربران می توانند در ازای توافق برای مسدود کردن مقدار مشخصی از کوین های دیجیتال، مستر نودهایی را ایجاد کنند که تراکنش ها را مدیریت می کنند. هرچه تعداد کوین های بیشتری مرتکب شوند، شانس دریافت هزینه تراکنش نیز بیشتر می شود. هیچ استخراجی وجود ندارد، چرا که هیچ معمای اثبات کار دشواری وجود نداردو تقاضای برق نیز کمتر است.

دش (Dash)، یک فورک بیت کوین یکی از اولین ارزهای دیجیتالی بود که از مسترنود استفاده کرد. مسترنودها به همان روش نودهای بیت کوین کار می کنند، اما در ازای دریافت پاداش بلاک ۴۵ درصدی به ۱۰۰۰ دش به عنوان وثیقه نیاز دارند. از آنجا که تعداد مسترنودهای موجود در شبکه متفاوت است، بازده وثیقه نیز می تواند متغیر باشد. در حال حاضر، بازده سالانه ۶٫۵۵ درصد است، بنابراین تقریبا ۴۶،۰۰۰ دلار وثیقه مورد نیاز برای ایجاد یک مسترنود دش، باید حدود ۳۰۰۰ دلار در سال را بازدهی داشته باشد.

PIVX تقاضای کمی دارد و به کاربرانش دو راه برای کسب درآمد از فعالیت خود در جامعه ارائه می دهد. یک مسترنود به ۱۰،۰۰۰ PIV نیاز دارد که در حال حاضر حدود ۲،۰۵۵ دلار قیمت دارد. از طرف دیگر، کاربران می توانند به سادگی هر مقدار PIV که می خواهند را در یک کیف پول فعال نگه دارند که در آن PIV به عنوان سهام عمل خواهد کرد. PIVX عنوان می کند که هر مسترنود باید هر یک یا دو روز یک بار پاداش دریافت کند، درحالی که کمی بیش از ۱۰۰۰ PIV در یک کیف پول فعال باید هر ۳۰ روز یک پاداش به همراه آورد. در حال حاضر مسترنودهای PIXV هر سال حدود ۲۱۸ دلار بازدهی دارند.

پروژه Divi  از یک ساختار گواه اثبات سهام کاملاً پیچیده استفاده می کند. سیستم مسترنود چند لایه آن بر اساس میزان سهام، پاداش های متفاوتی می دهد. کاربرانی که مایل به فروش یک میلیون کوین هستند، شانس دریافت پاداششان ده برابر بیشتر از کسانی است که تنها ۱۰۰،۰۰۰ کوین در اختیار دارند. در هر سطحی نیز جوایزی وجود دارد. جف مک کیب (Geoff McCabe)، مدیرعامل این شرکت در مدیوم نوشت

ما معتقدیم که این سیستم مردم را ترغیب می کند تا DIVI بیشتری را خریداری کنند تا به سطح بعدی برسند و به ایجاد یک سیستم نود سالم کمک کنند.

در حال حاضر، حتی برخی از بزرگ ترین سازمان ها نیز به دنبال گواه اثبات سهام هستند. بایننسیکی از نمونه هایی است که در حال حاضر دارای ویژگی استیکینگ قابل توجهی است و لیستی از کوین ها را به کاربران ارائه می دهد که آنها می تواند آنها را در اختیار داشته باشد و همزمان با در اختیار داشتن آنها در آمد کسب کنند. می توانید این ویژگی را مانند دریافت سود از حساب سپرده در نظر بگیرید. انتظار می رود که به روز رسانی اتریوم، اتر را از گواه اثبات کار دور کرده و به سمت گواه اثبات سهام در سال ۲۰۲۰ سوق دهد.

در این موج جدید ارزهای دیجیتال، هر کسی می تواند با مشارکت در سیستم و بدون پیوستن به یک استخر استخراج در استان سیچوان، یک بار دیگر کسب درآمد داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location