سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارسال انتی ماینر S19 شرکت بیت مین از ۱۱ مارس آغاز می‌شود!

بیت مین ، بزرگ ترین تولیدکننده ماینرهای اسیک بیت کوین

بیت مین در پستی در توئیتر منتشر کرد که اولین مرحله فروش داخلی دستگاه های انتی ماینر S19 خود را برای تحویل در یک دوره زمانی بلند مدت آغاز کرده است.

انتی ماینر S19 از ۱۱ مارس ارسال می شود

نسخه اول انتی ماینر S19 دارای هش ریت ۹۵ تراهش در ثانیه (TH/s) است و راندمان انرژی آن ۴٫۵ درصد ژول در هر تراهش (J / TH) است، در حالی که انتی ماینر S19 پرو دارای نرخ هش ۱۱۰ است و راندمان انرژی آن ۲۹٫۵ درصد ژول در هر تراهش است. نرخ نسخه دوم هر دوی S19 ها (S19 و S19 پرو) به میزان ۵ تراهش در ثانیه کاهش خواهد یافت.

گفتنی است که S19 معمولی تقریبا ۲۱۸۰ دلار قیمت دارد در حالی که S19 پرو ۲،۹۲۰ دلار قیمت دارد. بیت مین اظهار داشت که فروش بین المللی آن به زودی انجام خواهد شد.

مشتریانی که موفق به خرید این دستگاه ها در دور اول شده اند می توانند انتظار دریافت این دستگاه ها را بین ۱۱ تا ۲۰ ماه مه داشته باشند.
انتظار می رود که هاوینگ بیت کوین در تاریخ ۱۲ ماه مه به وقوع بپیوندد، تاریخ تخمین زده شده برای ارسال S19 بیت مین باعث عصبایت جامعه استخراج شده است.

بسیاری از کسانی که در پاسخ به بیانیه بیت مین اظهار نظر کرده اند، اینگونه تصور می کنند که این شرکت این تاریخ را انتخاب کرده است تا بتواند قبل از وقوع فورک بعدی، از اسیک های نسل بعدی خود بدون هیچ گونه رقابتی استفاده کند.

جیسون اورگو (Jason Urgo)، مدیرعامل شرکت تحلیلی رسانه های اجتماعی Social Blade در پستی نوشت:

“ارسال از ۱۱ مه. جی نمی دانم چرا این تاریخ انتخاب شده است. من فکر کردم شما گفتید که قبل از ارسال دستگاه ها خودتان از آنها استفاده نمی کنید؟ یا این کار فقط جهت اطمینان از این است که قبل از ارسال این دستگاه ها، مطمئن شوید که کسانی که برای شما بیشترین سود را دارند، از رقابت خارج می شوند. “

هچنین گفتنی است که یک کاربر با نام مستعار “dua” در این باره عنوان کرده است که آنها از دستگاه ها استفاده نمی کنند. آنها فقط این کار را برای ایجاد اطمینان از “تضمین کیفیت” بیشتر انجام می دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version