سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

با صدور حکم دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، تلگرام نمی‌تواند توکن‌های گرام خود را صادر کند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که دادگاه منطقه ای ایالات متحده حکم دادخواستی را علیه تلگرام را صادر کرده است و در نتیجه این شرکت نمی تواند در حال حاضر توکن های گرام خود را صادر کند.

دادگاه می گوید که براساس تست هاوی، گرام اوراق بهادار است

با ارائه دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۲۴ مارس مبنی بر صدور قرار موقت، این دادگاه نوشت:

دادگاه دریافته است که کمیسون بورس و اوراق در اثبات اینکه قراردادها و تفاهم های مورد نظر از جمله فروش ۲٫۹ میلیارد توکن گرام به ۱۷۵ خریدار در ازای مبلغ ۱٫۷ میلیارد دلار، موفقیت قابل ملاحظه ای را نشان داده است و این اقدام بخشی از یک طرح بزرگ برای توزیع این گرام ها بوده است. دادگاه با در نظر گرفتن واقعیت های اقتصادی تحت تست هاوی دریافته که در چارچوب این طرح، فروش گرام به بازار عمومی ثانویه بخشی جدایی ناپذیر از فروش اوراق بهادار بدون مجوز ثبت است.
اختلاف بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و تلگرام = تست هاوی

پرونده دادگاه تلگرام از اکتبر سال گذشته و به دنبال عرضه سکه اولیه در سال ۲۰۱۸ (ICO) برای شبکه باز تلگرام (TON) ادامه دارد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در برابر این ICO نیز مانند بسیاری از ICO ها، این موضع را اتخاذ کرده است که تحت تست هاوی ۱۹۳۴، چنین پیشنهادهایی، فروش اوراق بهادار ثبت نشده را تشکیل می دهد.

تلگرام اعلام کرده بود از آنجایی که فرم (D 506 (c اطلاعیه معافیت ارائه اوراق بهادار را قبل از اولین دور از عرضه خود ارسال کرده است، مجاز به فروش توکن ها به سرمایه گذاران معتبر می باشد.

دادگاه در اعطای حکم متذکر شد، از آنجایی که تلگرام برای دستیابی به توکن های گرام قصد داشت به بازار ثانویه برسد، آنها را از شمول در قانون معافیت رد کرد و گفت:

فروش گرام به خریداران اولیه توسط تلگرام، که به عنوان یک متعهدان قانونی مشغول به فعالیت هستند، اولین قدم در توزیع عمومی اوراق بهادار است و به همین ترتیب، تلگرام نمی تواند مزایای معافیت از ثبت را دریافت کند.

در حکمی که برای بسیاری از صادرکنندگان توکن نیز ارائه شده است، دادگاه استدلال تلگرام را مبنی بر اینکه گرام، تبدیل به یک کالا خواهد شد را رد کرد و به همین دلیل خارج از گستره نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار می گیرد.

دادگاه ادعای تلگرام در این پرونده مبنی بر اینکه گرام یک اوراق بهادار است را رد می کند. در این پرونده گرام فقط اوراق بهادار نیست. تست هاوی به یک قرارداد سرمایه گذاری اشاره دارد که شامل مجموعه کاملی از قراردادها، انتظارات درمورد فروش و توزیع گرام می باشد. هاوی نیاز به بررسی کلیه دانسته ها و تفاهم طرفین دارد.

در پایان عنوان شده که دادگاه باید تحویل توکن های گرام را متوقف کند، در این خصوص آمده است:

دادگاه همچنین دریافته که تحویل گرام به خریداران اولیه که آنها را دوباره به بازار عمومی خواهند فروخت، نشان دهنده خطر آسیب بعدی در آینده، یعنی تکمیل توزیع عمومی یک اوراق بهادار بدون مجوز می باشد. حکم منع تحویل گرام به خریداران اولیه و در نتیجه جلوگیری از این نقض، مناسب است و ابلاغ خواهد شد.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location