video thumb

بایننس بیش از ۱ میلیون دلار استیبل‌ کوین مبتنی بر استاندارد ERC-20 در اختیار دارد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که استیبل کوین های مبتنی بر استاندارد ERC-20 موجود در صرافی بایننس تا تاریخ ۲۴ مارس، بیش از ۱ میلیارد دلار بوده است. این میزان حتی از صرافی هیوبی که در این زمینه رتبه دوم را در اختیار دارد، بسیار بیشتر است.

صرافی بایننس ۱،۰۰۷،۵۸۵،۵۴۹ دلار از این استیبل کوین ها را در اختیار دارد، میزانی که طی هفت روز گذشته حدود ۱۰۵،۵۸۳،۱۳۲ دلار رشد داشته است.

موجودی صرافی هیوبی کمی بیش از نیمی از این مبلغ است یعنی چیزی حدود ۶۹۴،۳۲۷،۵۰۵ دلار. این رقم نشانگر رشد ۱۶۵،۸۲۳،۷۲۰ دلاری استیبل کوین ها در صرافی بایننس آن هم طی ۷ روز می باشد.

این شرکت ها به طور مشخص نشان می دهد که در زمینه میزان استیبل کوین ها موجود در پلتفرم خود، پیشگام هستند.رتبه سوم دراین زمینه در اختیار صرافی بیتفینکس است که میزان استیبل کوین های موجود در این صرافی از ۶۶ میلیون دلار سقوط کرد و به ۵۸،۹۹۷،۳۸۸ دلار رسید. بیترکس نیز با حدود ۵۰،۹۲۷،۲۹۱ دلار استیبل کوین در رتبه چهارم قرار دارد.

همچنین لازم به ذکر است که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس عنوان کرده، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ابزارهای بیشتری را از طریق قدرت دارایی های پایدار دیجیتال در اختیار بگیریم و بخشی از خدمات خود را با استفاده ازBUSD  که یک استیبل کوین مبتنی برNYDFS می باشد، ارائه دهیم.