سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تتر، بزرگ ترین استیبل کوین جهان بر روی شبکه بیت کوین کش راه اندازی شد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بزرگ ترین استیبل کوین جهان بر روی شبکه بیت کوین

USDT اکنون در شبکه بیت کوین کش در دسترس خواهد بود. همچنین در اتریوم ، الگوراند، EOS ، شبکه لیکوئید، امنی و ترون در دسترس است.
بیت کوین کش دارای توکن عمومی خویش می باشد که Simple Ledger Protocol نام دارد، که معادل نسخه بیت کوین کش از توکن ERC-20 در اتریوم است که باعث رونق ICO شد.

حدود ۳٫۶۴ میلیارد USDT در اتریوم است

در حالی که خرید تتر زندگی خود را با پروتکل لایه امنی آغاز کرد، بیشتر USDT ها به اتریوم منتقل شده است که منجر به ان شد که  این شبکه در سال گذشته به شکلی خطرناک به حد اشباع خود برسد. حال، این روند در هفته های اخیر با افزایش عرضه سرعت بیشتری یافته است.

شبکه بیت کوین کش دارای بلاک های بزرگ تر و کارمزد کمتری نسبت به خود بیت کوین می باشد. اگر بخش قابل توجهی از تتر به شبکه بیت کوین کش منتقل شود، این مسئله، ممکن است به کاهش تقاضا در شبکه اتریوم و هزینه های گس کمک کند.

پائولو آردوینو، مدیر اجرایی تترعنوان کرد:

نقطه قوت اصلی تتر این است که توسط بلاک چین های مختلف پشتیبانی می شود. همکاری اخیر ما با بیت کوین کش مزایای متنوعی را به تتر ارائه می دهد. ما انتظار داریم که پس از این امر،کار برای هر یک از برنامه نویسان بسیار آسان باشد. این اقدام همچنین از برنامه های بیشتر در زنجیره بیت کوین کش پشتیبانی می کند که تسهیل پرداخت در این برنامه ها را نیز به همراه دارد.

کیف پول Bitcoin.com به تازگی به روز شده است تا بتواند امکان دسترسی ۱۰ میلیون کاربر خود را از طریق برنامه به توکن های SLP آسان کند که در حال حاضر دسترسی به USDT را نیز ارائه می دهد.

راجر ور، رئیس اجرایی بیت کوین Bitcoin.com در این باره اظهار داشت:

دریافت این خبر که بزرگ ترین استیبل کوین در جهان از بلاک چین بیت کوین کش استفاده می کند و میلیون ها نفر از دارندگان کیف پول Bitcoin.com قادر به ارسال و دریافت تتر با استفاده از توکن های SLP خواهند بود، بسیار هیجان انگیز است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location