سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون با وارن بافت ، مدیرعامل Berkshire Hathaway ملاقات کرد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جاستین سان، بنیان گذار ترون (TRON)، شش ماه پس از پرداخت پیشنهاد رکورددار ۴٫۵ میلیون دلاری خود با وارن بافت (Warren Buffet)، مدیرعامل Berkshire Hathaway شام خورد.

این کارآفرین ۲۹ ساله ابتدا با برنده شدن در مزایده، فرصت صرف ناهار با بافت را به دست آورد. سان ۴٫۵ میلیون دلار به بنیاد خیریه گلاید پرداخت کرد تا این فرصت را به دست آورد اما بعداً این قرار صرف ناهار را به دلیل سلامتی خود به به زمانی دیگر موکول کرد.

سان بعداً از عذرخواهی برای “بازاریابی بیش از حد” این رویداد که به یک شام در یک کلوپ خصوصی در شهر زادگاه وارن بافت در اوماها، در ۲۳ ژانویه تبدیل شد، طبق گفته های سخنگوی ترون، طی این قرار صرف شام، بافت دانش خود را خصوص امور تجاری، سرمایه گذاری و زندگی به طور کلی” با سان به اشتراک می گذارد. رایان دنیس (Ryan Dennis)، سخنگوی ترون گفت:

البته صحبت های بسیار زیادی پیرامون بلاک چین و ارزهای دیجیتال عنوان شد. بلاک چین و ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود به سر می برند و آقای بافت گفت که بلاک چین ارزش خود را در اختیار دارد. شرکت های بزرگ و تقاضای بسیار زیادی در عرصه امور پرداخت وجود دارد. وی معتقد است که فناوری بلاک چین نقش بسزایی در آینده امور پرداخت خواهد داشت.

طبق گزارش بلومبرگ، دبی بوسانک (Debbie Bosanek)، دستیار وارن بافت افزود که طی این قرار، بحث جالب و لذت‌ بخشی وجود داشت. سان به چارلی لی (Charlie Lee)، بنیان گذار لایت کوین، کریس لی (Chris Lee)، مدیر ارشد مالی صرافی ارز دیجیتال هیوبی، یونی آسیا (Yoni Assia)، مدیر ارشد اجرایی eToro و هلن های (Helen Hai)، رییس بنیاد خیریه بایننس پیوسته بود.

وارن بافت

لازم به ذکر است که جاستین سان یک گوشی سامسونگ همراه با یک بیت کوین در کیف پول آن و همچنین ۸۹ کوین TRX به مناسبت سالروز تولد وارن بافت و به اندازه سنش به وی هدیه داد. دنیس افزود که پس از صرف شام، سان در خصوص اهدای بخش عمده ای از ثروت خود به بنیاد خیریه صحبت کرد. دنیس گفت:

رویکرد جاستین به کارآفرینی و نگاه او به سرمایه گذاری و امور تجاری به طور کلی، پس از زمان صرف شام با آقای بافت تغییر یافته است. در این قرار ملاقات فرصت های یادیگیری بسیاری برای وی وجود داشته است که جزئیات بیشتری از آن هنوز منتشر نشده است.

جاستین سان در شبکه های اجتماعی، این ملاقات را تایید و از وارن بافت برای این رویداد تشکر کرد. وی خاطرنشان کرد:

من همیشه توصیه های خردمندانه شما را در مورد موفق تر شدن ترون به خاطر می سپارم.

سان که به دلیل شیوه بازاریابی ترون مورد انتقاد قرار گرفته است، اواخر ماه گذشته پس از اشاره به ایجاد “پروژه مخفی” برای اکوسیستم TRX، با استیو وزنیاک اپل (Steve Wozniak)، یکی از بنیان گذاران شرکت اپل قرار ناهار داشت.

پس از اعلام خبر ملاقات سان با بافت، قیمت توکن ترون TRX افزایش یافت. براساس داده های CryptoComp ، قیمت این توکن با ۱۴ درصد افزایش به قیمت ۰٫۰۲۲۷ دلار معامله می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location