سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استفاده باشگاه افسانه ای کریکت Lancashire از بلاک چین برای فروش بلیط!

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، باشگاه افسانه ای کریکت Lancashire، بلیط های کلیه بازی های داخلی و بین المللی در Old Trafford امارات در سال ۲۰۲۰ را از طریق پلتفرم مبتنی بر بلاک چین به فروش می رساند.

در خبری که چندی پیش منتشر شد، این باشگاه عنوان کرد که از پلتفرم بلیط های تلفن همراه مبتنی بر بلاک چین به نام TIXnGO استفاده خواهد کرد. این پلتفرم به طور مشترک با ارائه دهنده خدمات بلیط Lancashire ،SecuTis توسعه داده شده است و در طول فصل ۲۰۱۹ با موفقیت آزمایش شده است.

حذف بلیط های جعلی

با استقرار این پلتفرم، این باشگاه در نظر دارد تا از تولید بلیط های جعلی جلوگیری کند و توزیع بلیط را بین هواداران خود ردیابی کند. جاناتان ناتال (Jonathon Nuttall)، مدیر فروش بلیط و سیستم های دیجیتالی Lancashire ادعا کرد که این باشگاه اولین باشگاه در این رشته ورزشی خواهد بود که از فناوری جدید بلیط مبتنی بر بلاک چین در موبایل استفاده می کند و اضافه کرد:

“در طول فصل ۲۰۱۹، بیش از ۸۰ درصد از بلیط های خریداری شده در Old Trafford امارات به صورت آنلاین تهیه شده اند، که این میزان در مقایسه با سال ۲۰۱۸ که کمتر از ۵۰ درصد می باشد، افزایش را نشان می دهد. بنابراین این موضوع بسیار مهم و حیاتی است که ما همچنان به توسعه فن آوری های دیجیتال بپردازیم تا از راحتی انجام این اموراطمینان حاصل کنیم و روند انجام آن ها در حد امکان و تا آنجا که ممکن است برای آن دسته از هوادارانی که از این طریق بلیط هایشان را رزرو می کنند، لذت بخش باشد.”

دیوید هورنبی (David Hornby) از SecuTix در انگلستان عنوان کرد: فناوری بلاک چین بسیاری از مسائل مربوط به فروش بلیط را که هم سازمان های ورزشی و هم طرفداران با آن روبرو هستند، مورد بررسی قرار می دهد. TIXnGO بلیط های منحصر به فرد رمزگذاری شده ای را برای تلفن های هوشمند ایجاد می کند که کاملاً قابل ردیابی هستند، این امر خطر تولید بلیط های تقلبی را برطرف می کند و فرآیند انتقال یا فروش بلیط برای مشتری را ساده تر می کند.
استفاده از بلاک چین در ورزش محبوب تر می شود

بلاک چین در ماه های اخیر در دنیای ورزش محبوبیت بیشتری به دست آورده است. در اوایل ماه ژانویه، اخباری منتشر شد مبنی بر این که انجمن ملی بسکتبال به نام Sacramento Kings قصد دارد برای اجرای یک مزایده به صورت لایو برای فروش لوازم، از طریق یک برنامه مبتنی بر بلاک چین اقدام کند. طبق گزارش ها، این پلتفرم آیتم های حراجی را تأیید می کند و مشکلاتی که هواداران برای خرید با آن مواجه هستند را رفع می کند.

سال گذشته، برند اتومبیل اسپرت لوکس ایتالیایی لامبورگینی (Lamborghini) از بلاک چین سیلزفورس (Salesforce) برای ردیابی، تأیید و تصدیق مالکیت خودروهای لامبورگینی استفاده کرده است و این اقدام، روند انجام این امور را سریع تر و ایمن تر کرده است.

لازم به ذکر است که چندی پیش، بلاک چین ورزشی سرمایه گذاری مستقر در مالتا به نام چیلیز (Chiliz) اعلام کرد که در حال راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال برای توکن های ورزشی و سرگرمی است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location