سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا قیمت بیت کوین طی ۶ ماه آینده به ۲۸٫۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که با ورود اندیکاتورهای تکنیکال بلندمدت به محدوده سبز رنگ، بیت کوین مجددا به روند صعودی وارد شده است. در صورت تکرار الگوی سال گذشته، تقاطع طلایی پیش رو می‌تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد.

حفظ افزایش قیمت بیت کوین

افزایش قیمت این کوین به بالاتر از ۹٫۰۰۰ دلار در هفته جاری در حال حفظ شدن است. طبق گزارش Tradingview.com، قیمت بیت کوین به ۹٫۴۳۰ دلار رسید و رکورد جدیدی را برای سه ماه اخیر ثبت کرده است.

سپس قیمت بیت کوین اندکی کاهش یافت و کمی بالاتر از ۹٫۳۰۰ دلار رسید و به نظر می ‌رسد که در این سطح باقی می ‌ماند. از روز دوشنبه، بیت کوین افزایش قیمت تدریجی داشته است و فقط طی ۴ روز تقریبا ۹ درصد افزایش قیمت به دست آورد. تحلیلگران بیان کرده اند که کانال روند نزولی ۶ ماهه با افزایش قیمت اخیر شکسته است.

در نمودار روزانه، تقاطع طلایی قریب الوقوع است، به طوری که میانگین متحرک ۵۰ روزه به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نزدیک می شود. آخرین باری که این اتفاق رخ داد در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ بود و یک افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی را به همراه داشت و قیمت بیت کوین از ۴۵۰۰ دلار به ۱۳٫۸۰۰ دلار رسید.

در صورت تکرار این حرکت طی چند روز آینده، قیمت بیت کوین در ماه های آینده میتواند به ۲۸,۰۰۰ دلار برسد. این الگوی صلیب طلایی قبلا خیلی واضح نبود و در اواخر سال ۲۰۱۶ رخ داد. همه میدانیم که بعد از آن چه اتفاقی افتاد.

تام لی، مدیر تحقیقات شرکت فانداسترت می گوید که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تحت تاثیر این روند قرار گرفته است. وی در ادامه افزود:

بیت کوین در تاریخ ۲۷ ژانویه به بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه برگشته است. نقطه عطف مثبت و شکل گیری الگوی حمایتی در سال ۲۰۲۰ می‌تواند سال بسیار خوبی را برای بیت کوین رقم بزند.

هر زمان که این اتفاق بیفتد، بازار مجددا صعودی می شود و طی شش ماه آینده افزایش قیمت‌های فراوانی صورت می گیرد.

در اواخر ماه اکتبر قیمت بیت کوین به دنبال تاکید شی جین پینگ به استفاده از فناوی بلاک چین در چین از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه عبور کرد، اما این جهش قیمت ها آنقدری بزرگ نبود که باعث ایجاد بازار گاوی شود. این بار به نظر می ‌رسد شرایط متفاوت باشد، زیرا بیت کوین برای ۶ هفته در کف قیمت قرار داشت.

علاوه بر این، پس از پامپ ماه اکتبر، هیچ تقاطع طلایی وجود نداشت اما در ماه آوریل سال گذشته وجود داشت. کریپتو کینگ (Crypto King)، بنیان گذار پاکت نودز (Pocket Nodes) درباره روند بازار صحبت کرد و این نکته را بیان کرد که هر چرخه جدید با خود سرمایه گذاران جدید به ارمغان می آورد که فکر می ‌کنند فرصت سرمایه گذاری اخیر را از دست داده اند.

در حال حاضر احساسات خوش بینانه و گاوی بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و مانند سال گذشته، همه اینها توسط بیت کوین هدایت می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location