سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بنیان‌‌گذار اتریوم: بیت کوین کش ، بیت کوین نیست!

بر اساس گزارش های منتشر شده، ویتالیک بوترین، بنیان‌ گذار شبکه اتریوم در آخرین توییت خود گفت بیت کوین و بیت کوین کش یکسان نیستند. بوترین در این توییت و در پاسخ به ادعای برد میلز (Brad Mills) مبنی بر اینکه بوترین در حال تبلیغ بیت کوین کش است، گفت: بیت کوین کش، بیت کوین نیست.

چندین توییت وجود دارد که احتمالاً نشان می‌دهند که بوترین کاملا مخالف بیت کوین کش نیست، اگرچه وی در سال ۲۰۱۷ نیز به روشنی اشاره کرد بود که بیت کوین کش، بیت کوین نیست.

سابقه ویتالیک با بیت کوین کش

چند ماه پس از آنکه هاردفورک سال ۲۰۱۷، بیت کوین را به دو کوین مجزای بیت کوین و بیت کوین کش، تقسیم کرد، بوترین نظر تقریبا مثبتی در خصوص بیت کوین کش توییت کرد. وی در این توییت که در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد، نوشت:

من بیت کوین کش را یک رقیب معتبر برای نام بیت کوین می‌ دانم. شکست بیت کوین در افزایش حجم بلاک برای پایین نگه داشتن کارمزد تراکنش ها را دلیل تغییر بزرگ در برنامه‌ های اصلی بیت کوین و به وجود آمدن هاردفورک بیت کوین کش در نظر می ‌گیرم.

اگرچه ممکن است این توییت را بتوان به عنوان پشتیبانی از بیت کوین کش در نظر گرفت، اما توییت بعدی بوترین در همان روز برعکس این موضوع را نشان داد.

بوترین در توییت بعدی خود نوشت: در حال تلاش برای جا زدن بیت کوین کش، به جای بیت کوین ایده‌ی بدی است. هرچند این نظر جزئی و کم ارزشی در جامعه بزرگ تر بیت کوین است.

بیت کوین
ارز دیجیتال

تغییرناپذیری نظر بوترین

تقریبا یک سال بعد، در ماه آگوست ۲۰۱۸ بوترین دوباره در پاسخ به توییتی در خصوص بیت کوین کش، نظر قبلی خود را بیان کرد. یکی از کاربران توییتر به نام Meni Rosenfeld توییت کرد: یک سال از جداسازی بیت کوین کش از بیت کوین گذشته است و اکنون مشخص شده که نتوانسته است همانند بیت کوین پذیرفته شود. حالا باید استفاده از اسم نامناسب «بیت کوین کش» که باعث سردرگمی در بازار شده است، متوقف شود. بوترین پاسخ داد:

من مخالف این نظر هستم. این نظر که بیت کوین کش همان بیت کوین است، در این مرحله غیرواقعی است، اما اسم بیت کوین کش به خودی خود کاملا خوب است.

با توجه به اظهارات بوترین، به نظر می‌رسد که بنیان گذار اتریوم همیشه مخالف بیت کوین‌کش نبوده، اما او در این سال‌ها به وضوح بین بیت کوین و بیت کوین کش تفاوت قائل شده است.

بوترین در جدیدترین یادداشت خود در مورد این موضوع، در پاسخ به توییت صندوق توسعه بیت کوین کش نوشت:

اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که در این موضوع، من طرف کدام سمت هستم. من در سمتی هستم که کالاهای عمومی را به چالش بکشد و نسبت به تحقق بخشیدن به تصورات ایدوئولوژیکی، با ذهن باز برخورد می‌شود، در حالی که به ارزش های اصلی تمرکززدایی متعهد باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location