سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

وقتی یک خودروی تسلا به یک نود بیت کوین تبدیل می‌شود…

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که کاربران بیت کوین به تازگی تصمیم گرفته اند تا از خودروی برقی تسلا به عنوان نود کامل بیت کوین استفاده کنند و این اقدام موفقیت آمیز بود.

خودروی برقی تسلا به یک نود کامل بیت کوین تبدیل می شود

خودروهای برقی و ارزهای دیجیتال معمولا دو موضوعی نیستند که به نظر مردم ارتباط چندانی با یکدیگر داشته باشند، اما موارد مشترکی با یکدیگر دارند. خودروهای برقی و ارزهای دیجیتال هر دو به عنوان فناوری های نوظهوری محسوب می ‌شوند که می ‌توانند جهان را به جای بهتری تبدیل کنند. هر دوی آنها نیز با محبوبیت روزافزونی مواجه هستند.

با این حال، طبق ویدئوی جدیدی که توسط برخی از اعضای جامعه بیت کوین منتشر شده است، ممکن است ارتباط بیشتر و عمیق تری بین این دو موضوع ایجاد شده باشد.

ویدئوی موردنظر نشان می دهد که خودروهای تسلا برای اجرای بیت کوین نیز قابل استفاده هستند. طرفداران ارزهای دیجیتال برای تبدیل خودروی برقی به یک نود کامل از سیستم رایانه ای موجود در این خودروها استفاده کرده اند.

با وجود اینکه موفقیت آمیز بون این پروژه بعید به نظر می رسید، اما این اتفاق افتاد هم بود و موفقیت آن توسط پروژه ای به نام Bcoin تضمین شد. Bcoin پروژه ای است که به دنبال پیاده سازی نسخه های متفاوتی از پروتکل بیت کوین است که می‌ توان از آن برای اجرای نود بر روی تمام دستگاه ها استفاده کرد. در نتیجه، شبکه بیت کوین به طور موقت یک خودرو در اختیار داشت تا به روند اجرای بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان کمک کند.

چرا اجرای نود بیت کوین در تسلا، ایده خوبی نیست

اگرچه این موضوع، روش کاملا منحصربه‌ فردی از ارائه پروژه Bcoin و همچنین قابلیت های تسلا است، اما اجرای نود بیت کوین از طریق خودروی تسلا احتمالا ایده خوبی نباشد. همانطور که می ‌دانید اجرای نود بیت کوین به منابعی نظیر توان پردازشی بسیار زیاد احتیاج دارد.

همچنین این نکته نیز وجود دارد که که رایانه ای که برای اجرای یک نود مورد استفاده قرار می گیرد باید اطلاعات بلاک چین بیت کوین را دانلود و پردازش کند که این موضوع با رابط کاربری رایانه خودرو به طور خطرناکی در تداخل است.

تسلا

علاوه بر این، استفاده از این خودروها برای اجرای نود بلاک چین می ‌تواند با ماژول های حافظه خودروی تسلا تداخل ایجاد کند. گفتنی است به دلیل سیکل های محدود خواندن و نوشتن این ماژول ها، وجود مشکلاتی نیز در آنها گزارش شده است. با این حال، طبق گفته توسعه دهندگان Bcoin، آنها با این مشکلات آشنا بوده اند. در واقع، وبسایت آنها حتی هشداری به شرح زیر ارائه داده است: این امر پهنای باند، CPU و فضای ذخیره سازی بسیار زیادی استفاده خواهد کرد.

به عبارت دیگر، آنها به احتمال زیاد سعی نکردند برای مدت طولانی نود بیت کوین را بر روی ماشین جدید اجرا کنند و فقط تا حدی بوده است که ویدئو را ضبط کرده و به جهانیان ثابت کنند که این امر امکان پذیر است.

اگرچه این برای اولین بار است که یک خودرو به نود بیت کوین تبدیل می ‌شود، اما اولین باری نیست که جامعه ارز دیجیتال سعی در استفاده از دستگاهی به غیر از رایانه برای اجرای نود کامل دارد. در واقع، یکی از آزمایش های انجام شده در این خصوص مشخص کرده است که رایانه های Raspberry Pi برای همگام سازی (Syncing) بلاک چین بسیار مناسب هستند.

نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید، این است که توییتر و تسلا یک نکته مشترک دارند که همان ایلان ماسک، بنیان گذار این شرکت خودروسازی است که در توییتر نیز حضور فعالی دارد. تاکنون ماسک اظهارنظری در خصوص این آزمایش به اشتراک نگذاشته است.

وی همچنین هرگز تایید نکرده است که یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتال است، اگرچه چندین ماه گذشته در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال بیان کرد نه مخالف بیت کوین است و نه موافق آن و در واقع بیت کوین برای او مهم نیست. وی در مقطعی بیان کرده بود که بیت کوین بسیار معرکه است و در زمان دیگری گفته است که اتریوم لیاقت توجه بیشتری دارد. وی همچنین عنوان کرده است که دوج کوین، کوین مورد علاقه او می ‌باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location