سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیتر برانت: بیت کوین روندی صعودی دارد!

پیتر برانت (Peter Brandt)، یکی از محبوب ترین تحلیلگران بیت کوین در توییتر است. برانت، یک روند صعودی را برای بیت کوین متصور شده است، در حالی که بسیاری از افراد معتقدند که به دلیل فرا رسیدن سال نوی چین، بازار با کاهش روبرو خواهد شد.

برانت عنوان می کند که رسیدن به نقطه شکست که در روند نزولی یک ساله داشته ایم، امری طبیعی است و جای تعجبی نیست اگر روند صعودی بیشتری در آینده نزدیک رخ دهد. وی همچنین اضافه کرد که اگر کانال قیمت دچار روند نزولی شود، ممکن است اصلاح قیمت شدیدتری صورت گیرد. با این وجود ، الگوی سر و شانه معکوس صعودی که برانت در اوایل هفته متوجه آن شد، دقیق بوده است و بیت کوین قبل از اصلاح قیمت با ۱۸ درصد افزایش قیمت روبرو شده است.

گفته های برانت با گفته های آرتور هایس (Arthur Hayes) مدیرعامل بیتمکس مغایرت دارد. هایس اخیرا پیش بینی کرده است که سال نوی چین بر بیت کوین و سایر بازار تاثیر منفی خواهد گذاشت. برانت در خصوص عبور بیت کوین از مرز بالایی کانال نزولی قیمت اظهارنظر کرده و گفته است که روند فعلی قیمت به سطح حمایتی جدیدی برمی‌ گردد. میانگین متحرک ۱۸ روزه نیز سطح حمایتی بیشتری برای قیمت بیت کوین در این سطح کلیدی ارائه می‌دهد.

تایید گفته های برانت توسط متی گرینسپن

متی گرینسپن (Mati Greenspan)، تحلیلگر ارشد سابق eToro و بنیان گذار شرکت Quantum Economics با نظر برانت موافق بوده و خاطرنشان کرد که قدرت بیت کوین مجددا به دست آمده است. وی خاطرنشان کرد که کاهش قیمت بیت کوین به سطح حمایتی ۸،۲۰۰ دلار نشانه خوبی برای این ارز دیجیتال است.

نگران نبودن DonAlt، یکی دیگر از معامله گران از شرایط کنونی بیت کوین

DonAlt، یکی دیگر از معامله گران شناخته شده ارزهای دیجیتال عنوان کرده است که معامله گران در حال حاضر در تلاشند تا فشار خرید را کاهش دهند. وی افزود که فقط هنگامی که قیمت بیت کوین به ۷۵۰۰ دلار برسد نظر خود را تغییر خواهد داد.

گفتنی است بیت کوین در زمان نگارش این مطلب، ۸٫۳۰۰ دلار قیمت دارد، هنوز مشخص نیست که آیا این کاهش قیمت صرفا یک روند نزولی کوتاه است یا روند نزولی بازار ادامه دار خواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location