سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه‌اندازی کاوشگرهای تبلیغاتی بلاک چین تلگرام!

از آنجا که دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شبکه باز تلگرام (TON) آن را مجبور به عقب انداختن راه اندازی شبکه اصلی ارزهای دیجیتال (mainnet) می کند، کاوشگرهای مشغول به کار بلاک چین در حال حاضر برای کاربرد در شبکه آزمایش ارزهای دیجیتال (testnet) در دسترس هستند. شرکت Blockchair از ایجاد یک جایگزین کاربر پسند برای کاوشگر تلگرام خبر داد.

یک عرضه متوقف شده مانع کار کاوشگران بلاک چین نشده است

در سال ۲۰۱۸، شبکه TON بیش از ۱٫۷ میلیارد دلار در یک فرآیند خصوصی عرضه سکه اولیه (ICO) جمع آوری کرد. در سطح تکنولوژیکی، هدف آن جایگزین کردن بیت کوین و اتریوم با ارائه یک توان عملیاتی است که طبق گزارشات ارائه شده با ویزا و مستر کارت رقابت می کند. طبق گزارشات رسمی مربوط به آن، این یک شبکه مرتبط با گواهی اثبات سهام خواهد بود که از فناوری طبقه بندی شده به منظور دستیابی به کارایی بالا بهره می برد. به علاوه، از برنامه های غیر متمرکز (DApps) نیز در این شبکه پشتیبانی شود.

تیم تلگرام پیش از این یک کاوشگر مهم و اساسی barebones مربوط به بلاک چین را برای شبکه آزمایشی خود منتشر کرده بود. شرکت نرم افزاری بلاک چین با نام Blockchair اخیراً نسخه اصلاح شده تری را انتشار داده است که کارکرد آن مشابه با کارکرد کاوشگران شبکه های موجود می باشد.

این شرکت همچنین برای توسعه دهندگان API هایی را به منظور اتصال از طریق واسطه به بلاک چین منتشر کرده است، هر چند در اسناد ذکر شده که این شبکه آزمایشی بسیار ناپایدار می باشد. طبق گزارشات شرکت Blockchair، شبکه آزمایشی فعلی دو ماه است که راه اندازی شده است، در صورتی که راه اندازی شبکه اصلی (mainnet) در ابتدا برای تاریخ ۳۱ برنامه ریزی شده بود.

بلاک چین

مشکلات قانونی و حقوقی تلگرام

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای جلوگیری از عرضه برنامه ریزی شده TON اقدامی اضطراری انجام داد. این قانون گذار عنوان می کند که ICO تلگرام یک فروش ثبت نشده اوراق بهادار بوده است.

اخیراً، دادگاه تلگرام را وادار کرد که اسناد بانکی را در مورد استفاده شرکت از بودجه ICO خود در اختیار کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار دهد. این اقدام به دنبال کشف شواهد مهمی صورت گرفته است که می تواند استدلال کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را مبنی بر اینکه ICO یک عرضه اوراق بهادار است، تقویت کند.

لازم به ذکر است که تأخیر در عرضه TON مشکلات دیگری را نیز ایجاد کرده است، چرا که اخیراً صرافی لیکوئید (Liquid) وجوه سرمایه گذارانی را که به یک ICO دیگر پیوسته بودند که از طرف تلگرام و به صورت نامشروع و غیرقانونی صورت گرفته بود، بازگرداند. تا زمان حل و فصل دعوی، روند عرضه این پروژه در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location