سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Square تراکنش های ارز دیجیتال به ارز سنتی را امکان پذیر می‌سازد!

ارائه دهنده خدمات پرداخت اسکوئر Square پتنت شبکه جدیدی را ثبت کرده است که تراکنش های ارز دیجیتال به ارز سنتی را امکان پذیر می ‌سازد. این پتنت که توسط دفتر نشان های تجاری و پتنت های آمریکا اعطا شده است، مربوط به یک سیستم پرداختی می ‌باشد که به کاربران امکان می‌د هد تا به صورت همزمان به تراکنش انواع دارایی های مختلف با یکدیگر بپردازند.

در درخواست اسکوئر آمده است: این فناوری به شخص پرداخت کننده امکان پرداخت با هر ارز و به شخص دریافت کننده نیز امکان دریافت با هر ارز مورد نظر خود را می‌ دهد. این شبکه می‌تواند به طور خودکار، می تواند پرداخت های ارسال کننده را به دارایی مورد نظر دریافت کننده تبدیل کند.

با توجه درخواست ارائه شده توسط اسکوئر، این سیستم جدید به ویژه می ‌تواند به ویژه برای بخش خرده فروشی مفید باشد. بسیاری از ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به یک راهکار پرداخت کارآمد، پرنوسان و بسیار آهسته هستند. تعداد کمی از فروشندگان می ‌توانند پرداخت هایی که را بپذیرند که پردازش آنها چند ساعت طول می ‌کشد آن هم در زمانی که قیمت آنها با نوسانات بسیاری همراه است.

اما اسکوئر معتقد است سیستمی که دارای ویژگی تبادل خودکار و تسویه همزمان است، می ‌تواند این مانع را از بین ببرد. مشتریان می ‌توانند هزینه های خود را با دارایی دیجیتال مورد نظر خود پرداخت کنند (به عنوان مثال با استفاده از یک کوین حریم خصوصی که هویت فرد را مخفی نگه می دارد) و فروشندگان نیز با دارایی دیجیتال مورد نظر خود هزینه را به صورت کامل دریافت کنند.

این پتنت نشان می دهد که این سیستم می تواند برای افزودن پشتیبانی برای سایر دارایی ها از جمله اوراق بهادار، مشتقات ارزهای دیجیتال یا وام گسترش یابد.

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر و اسکوئر بارها عنوان کرده که او معتقد است بیت کوین می ‌تواند به ارز بومی اینترنت تبدیل شود. اسکوئر به طور کل در خصوص سایر ارزهای دیجیتال صحبتی نکرده است. هنگامی که از سرپرست تیم ارز دیجیتال اسکوئر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پشتیبانی از سایر کوین ها دارد یا نه، پاسخ داد تیم اسکوئر در تابستان سال گذشته بر بیت کوین متمرکز بوده است و به پشتیبانی از توسعه و پذیرش گسترده این شبکه ادامه خواهد داد.

اسکوئر همچنین در پست بلاگ خود اعلام کرد که می تواند کیت توسعه لایتنینگ را عرضه کند و به توسعه دهندگان برنامه و کیف پول این امکان را می دهد تا راهکارهای لایه دوم بر بستر پروتکل بیت کوین ایجاد کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location