سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سه دلیل برای افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری!

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارشات منتشر شده، پیش بینی قیمت بیت کوین همواره مورد بحث و اختلاف بوده است. بعضی پیش بینی های شگفت انگیزی در مورد قیمت آن می کنند و عده ای دیگر نیز، با توجه به شرایط بازار اقدام به پیش بینی هایی آرام و منطقی می کنند. این بار یکی از مدیران این صنعت معتقد است که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۵۰ هزار دلار برسد که در ادامه به دلایل آن خواهیم پرداخت.

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، بنیان گذار Nexo در صحبت با بلومبرگ اظهار داشت که تحلیلگران شرکت آنها، قیمت ۵۰٫۰۰۰ دلار را در انتهای سال ۲۰۲۰ برای پادشاه ارز های دیجیتال، بسیار قابل قبول است. Nexo یک موسسه بانکداری است که ارائه دهنده خدمات برای فضای بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال است.
هنگامی که از آنتونی در مورد پذیرش عمومی سول شد وی این عقیده را تأیید کرد که بیت کوین به یک طلای دیجیتال تبدیل شده است و مردم به جای استفاده از آن به عنوان یک روش پرداخت، ترجیح می دهند که از آن نگهداری کنند.

هاوینگ بیت کوین

اولین و بارزترین دلیل افزایش قیمت پایان سال جاری، هاوینگ بیت کوین است. ترنچف افزود: فرآیند هاوینگ است که به صورتی نامتقارن و سیستماتیک عرضه بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدل انباشت به جریان و سایر مدل های مشهور، همگی با استفاده از چرخه های قبلی بازار، نشانگر در فاصله ۵ ماه بعد از هاوینگ برای بیت کوین هستند. در حالی که در مصاحبه فوق به آن اشاره نشده است، تشدید تنش بین ایالات متحده و خاورمیانه در سال ۲۰۲۰ است که منجر به خروج عمده ای از ارزهای فیات و تبدیل آن به دارایی های امن می شود.

بیت کوین ارزهای دیجیتال
بیت کوین

قیمت طلا و نفت هم همزمان افزایش پیدا کرد.که این امر ثابت می کند، بیت کوین یک دارایی امن است و جریان پولی آنها با هم ارتباط دارد. البته تعدادی از تحلیلگران مانند پیتر شیف با این قضیه مخالفند اما دلایلی قوی و منطقی برای اثبات مخالفت خود ندارند. پیتر شیف عنوان کرد:

افزایش خطر ژئوپلیتیکی باعث شده که قیمت طلا و بیت کوین بالاتر برود اما به دلایل مختلف، طلا توسط سرمایه گذاران به عنوان یک دارای امن خریداری می شود. بیت کوین به این امید توسط دلالان خریداری می شود که سرمایه گذاران آن را به عنوان یک دارایی امن خریداری می کنند.

اقتصاد

اقتصاد جهان با مشکل روبرو است و فشار زیادی بر بانک ها و سیستم های مالی فیات وارد شده است. FED در حال چاپ دلار بیشتری است و به نظر نمی رسد که این رویه در سال ۲۰۲۰ تغییر کند.

طبق گزارش WSJ، جنون پولی از سال جاری آغاز شده و ۵۷ میلیارد دلار دیگر به بازارهای مالی تزریق شده است. فشار اقتصادی نیز باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران که ترس بی ارزش شدن پول خود یا کنترل سرمایه خود را دارند، به دارایی های ایمن روی بیاورند. تعداد زیادی از کشورهای آمریکای جنوبی در تنگناهای اقتصادی دشواری هستند و بیت کوین که سال گذشته با یک افزایش ۸۵ درصدی روبرو بوده است، می تواند راه حل بسیاری از این مشکلات باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location