سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خبرهای خوب برای بیت کوین در کشور هند !

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارشات منتشر شده، ساعاتی پس از آنکه بانک مرکزی هند موضع خود را نسبت به ارزهای دیجیتال روشن کرد، صرافی بایننس یک فروش جدید توکن را برای صرافی بیت کوین خود در هند که اخیرا به مجموعه بایننس ملحق شده است، اعلام کرد.

به نظر می رسد بانک مرکزی هند مواضع نظارتی خصمانه خود را نسبت به ارزهای دیجیتال کاهش داده است. امروز باینن، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم بازار، یک فروش توکن را برای جدیدترین شعبه خود، صرافی هندی ارزهای دیجیتال WazirX (WZX) آغاز کرد.

پس از ترس ها و شایعات اخیر مبنی بر این که هند قصد دارد بر ارزهای دیجیتال محدودیت های سخت اعمال کند، شفاف سازی بانک مرکزی هند و اعلام این که بیت کوین و دارایی های دیجیتال در هند قانونی هستند، مانند مرهمی برای سرمایه گذاران خواهد بود.

بانک مرکزی هندوستان طی یک جلسه طولانی دادگاه، توضیحاتی را ارائه داد و گفت که برخلاف تصور عموم، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را در هند ممنوع نکرده، بلکه فقط بانک ها را از خطرات مرتبط با آنها آگاه کرده است.

عدم قطعیت نظارتی تاکنون صرافی های متعددی را در هند مجبور به تعطیلی فروشگاه های خود کرده است که از جملهآنها عبارتند از: Koinex، Coindelta، Coinome و Zebpay.

آیا افق برای WazirX روشن است؟

بایننس در ماه نوامبر سال گذشته صرافی WazirX مستقر در بمبئی را با قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد. “چانگ پنگ ژائو” مدیر عامل بایننس در آن زمان عنوان کرد:

یکی از اهداف اصلی ما اضافه کردن ارزهای فیات بیشتر به بایننس و کار با شرکای محلی برای اضافه کردن هرچه بیشتر جفت ارزهای فیات به ارز دیجیتال است.

WazirX که در مارس ۲۰۱۸ تاسیس شد، حجم معاملات ماهانه ۳۰ میلیون دلار و بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دانلود برنامه دارد. دستیابی به این صرافی همتا به همتا، بایننس را قادر می سازد که پایگاهی در هند داشته باشد و به بازار بیش از یک میلیارد نفری هند دسترسی پیدا کند.

زی هند موضع خود را نسبت به ارزهای دیجیتال روشن کرد، صرافی بایننس یک فروش جدید توکن را برای صرافی بیت کوین خود در هند که ا سرمایه گذاری های خارجی بیت کوین هند پیش نویس دادگاه عالی هند

اخبار مربوط به عرضه توکن WazirX در بایننس لانچ پد، توسط برخی از کسانی که WazirX را به عنوان بایننس هند مورد ستایش قرار دادند، با استقبال گسترده ای روبرو شد. همچنین در این صرافی عرضه توکن های رایگان اعلام شد.

اما سایر سرمایه گذاران ممکن است این سؤال را مطرح کنند که آیا این اتفاق واقعا جذاب است:

بایننس ممکن است در هند روندی صعودی داشته باشد، اما با وضع مقررات دولت برای نظارت بر ارزهای دیجیتال، اوضاع چندان طبق برنامه نخواهد بود.

نیشال شتی (Nischal Shetty)، مدیرعامل WazirX در ماه نوامی طی مصاحبه با Coin Republic اظهار داشت:

اگر دولت می توانست از نوآوری و فناوری حمایت کند، می توانستیم ۱۰ برابر مقدار کارهایی را که امروز در هند در زمینه ارزهای دیجیتال اتفاق می افتد، مشاهده کنیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location