سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تون ویز: بیت کوین سریع‌تر و ارزان‌تر از بیت کوین کش می‌باشد!

لیست عناوین این مطلب

طبق گفته تون ویز (Tone Vays)، سرعت تراکنش بیت کوین کش در برابر شبکه لایتنینگ ضعیف و بی معنی است. مقیاس پذیری ضعیف بیت کوین عاملی مهمی بوده است که مانع از پذیرش همگانی این ارز دیجیتال برتر می شود. راجر ور که به مسیح بیت کوین معروف است دائما عنوان کرده هنگامی که بلاک های بیت کوین پر است، نمی ‌توان به عنوان پول از آن استفاده کرد این موضوع دلیل اصلی ایجاد فورک بیت کوین کش با حجم بلاک ۸ مگابایت را توضیح می ‌دهد.

با این حال، تون ویز معامله گر پیشین وال استریت که پیش بینی کرده بود سلطه بیت کوین می تواند به ۹۸ درصد می رسد، مدعی شد که بیت کوین در حال حاضر به دلیل وجود راه حل شبکه لایتنینگ سریعتر از بیت کوین کش است. علائه بر این، بیت کوین تنها ارز دیجیتال غیرمتمرکز واقعی است. وی در توییتر بیان کرد:

من نهایت سعی خودم را کردم تا به KimDotcom توضیح دهم که شبکه لایتنینگ بر بستر بیت کوین هم اکنون سریع تر و ارزان تر از بیت کوین کش است و قطعا در یک الی دو سال آینده برای میلیاردها کاربر آماده خواهد شد. هم چنین توضیح دادم که چگونه بیت کوین تنها راهکار پرداخت غیرمتمرکز و ایمن است. اکنون تصمیم با تیم توسعه دهندگان او است.

بیت کوین کش سریع است زیرا هیچ کس از آن استفاده نمی کند

در حالی که افزایش بلاک ها باعث افزایش سرعت تراکنش می شود، همچنین باعث می شود شبکه بیت کوین متمرکزتر شود. این یک موضوع منطقی برای صنعت ارزهای دیجیتال نیست که می خواهد از شر واسطه های متمرکز خلاص شود.

با این حال، جیکوب کنفیلد (Jacob Canfield) ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است دلیل سرعت بیتکوین کش این است که کسی در واقع از این ارز دیجیتال استفاده نمی کند. اگر شبکه بیت کوین کش نیز قادر بود میزان تراکنش های شبکه بیت کوین را پردازش کند، احتمالا ور دیگر نمی تواسنت در توییتر بر روی سرعت چشمگیر بیت کوی کش مانور دهد. وی در توییتر عنوان کرد:

اگر بیت کوین کش میزان تراکنش های بیت کوین را پردازش کند، قطعا با مشکلاتی همراه بود و سرعت کمی داشت.

شبکه لایتنینگ

با وجود اینکه شبکه لایتنینگ مسیر زیادی برای بهبود راهکار مقیاس پذیری دارد، اما پذیرش این راهکار افزایش یافته است. همانطور که پیش از این نیز گزارش شده است، صرافی بیتفینکس که در هنگ کنگ مستقر است نیز اخیرا اعلام کرد که از این راهکار برای نقل و انتقالات بیت کوین استفاده می کند.

لازم به ذکر است؛ این پروتکل پرداخت “لایه ۲” امکان ایجاد کانال مجزا برای انجام تراکنش ها و برادکست آنها را به شبکه فراهم می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location