video thumb

پیتر برانت: دست‌‌های خالی از بازار بیت کوین خارج شده‌اند

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله گر کهنه کار بیت کوین

برانت در مصاحبه‌ای این کوین تلگراف اعلام کرد که برخلاف آنچه برخی اعتقاد دارند، بیت کوین پیش از این‌ ها به کف قیمت رسیده و از آن برگشته است.

برانت: “دست‌ های خالی از دور خارج شده اند”

برانت در بخشی از صحبت‌ های خود می‌گوید:

همه می ‌خواهند دست روی دست بگذارند و در قیمت ۶۰۰۰ یا ۵۰۰۰ بیت کوین بخرند. آنها این فرصت را از دست داده ‌اند. طی دوره کف قیمت، فکر می ‌کنم که بسیاری از افراد بار خود را بستند.

برانت ادامه داد:

دست‌های خالی از دور خارج شدند و آنهایی که دست پر دارند، باقی مانده اند.

برانت به عنوان یکی از مشهورترین طرفداران بیت کوین، از ابتدای ماه جاری میلادی رویکردی صعودی را در خصوص بیت کوین در پیش گرفته است.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، احساسات شخصی وی از اواخر سال ۲۰۱۹ دستخوش تغییر شده است. وی اخیرا در ماه دسامبر هشدار داده بود بیت کوین به لطف ورود سرمایه ‌گذاران بی تجربه که برانت آنها را مقلدین کریپتویی می خواند، کف قیمت‌ های پایین ‌تری را در سال ۲۰۲۰ تجربه می کند.

ارز دیجیتال بیت کوین
ارز دیجیتال

در اوایل سال ۲۰۱۸ و یک ماه بعد از آن که قیمت بیت کوین به ۲۰٫۰۰۰ هزار دلار رسید، برانت به سرمایه ‌گذاران هشدار داد که ارزش بیت کوین افزایش بیشتری نخواهد داشت؛ هشداری که درست بود و بیت کوین ۸۴٫۵ درصد از ارزشش را از دست داد و یک سال بعد تا ۳۱۰۰ دلار سقوط کرد.

با این حال، برانت اظهار داشت: اکنون این خطر کاهش یافته است، آلسیو راستانی (Alessio Rastani)، از دیگر معامله‌گران بازار، در ارتباط با صحبت‌ های برنت می‌ نویسد:

من فکر می کنم هر کسی که علاقه مند به ارائه بیت کوین است، باید حداقل ۱۰-۲۰ درصد از سرمایه‌ ای که می‌تواند به این ارز دیجیتال اختصاص دهد را در بازه‌ای بلندمدت سرمایه ‌گذاری کند.

بیت کوین از ابتدای ماه ژانویه تا به اینجا ۲۵ درصد و از آغاز سال ۲۰۲۰ تا کنون ۳۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در روزهای گذشته قیمت این ارز دیجیتال به ۹۰۰۰ دلار رسید که ساعاتی بعد این ارز دیجیتال به کانال ۸۰۰۰ دلار بازگشت. در حال حاضر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، روند قیمت را قطع کرده است که خود نشانه ‌ای مثبت برای بازار است.

گفتنی است که آمارهای اخیر نشان از جذب سرمایه‌ گذاران بزرگ به بازار بیت کوین را دارد. افزایش تقاضا برای قراردادهای آتی نشان دهنده این است که علاقه موسسات مالی نسبت به بیت کوین بیشتر شده است.