سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازگرداندن وجوه سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده در فروش توکن گرام توسط صرافی لیکوئید!

طبق گزارشی که در پست اینترنتی صرافی لیکوئی د(Liquid) منتشر شده است،این صرافی روند فروش توکن ‌های گرام (Gram) شبکه باز تلگرام (TON) را لغو کرده است. این صرافی بودجه همه سرمایه گذارانی را که در این فروش غیررسمی شرکت کرده بودند، بازگرداند.

بنا به این گزارش، این صرافی به دلیل تاخیر در راه ‌اندازی شبکه‌ TON، روند فروش توکن‌ های آن را لغو کرده است. در ماه جولای سال ۲۰۱۹ و زمانی که برنامه فروش این توکن‌ ها اعلام شد، انتظار می رفت که تا روز ۳۱ اکتبر شبکه‌ TON راه‌اندازی می‌ شود، اما راه‌ اندازی این شبکه‌ به دلیل تحقیقات کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و اعلام اینکه فروش توکن‌ گرام، یک برنامه فروش اوراق بهادار ثبت نشده است، به حالت تعلیق درآمد.

در ضمانتنامه‌ های مربوط به شرایط فروش توکن توسط صرافی لیکوئید آمده است که «در صورت عدم موفقیت در راه ‌اندازی شبکه‌ باز تلگرام تا ۳۰ نوامبر سال ۲۰۱۹، همه وجوه سرمایه‌گذاران به آنها بازگردانده خواهد شد».

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده است، فروش توکن ‌های گرام توسط صرافی لیکوئید به هیچ وجه ارتباطی با خود شرکت تلگرام نداشت. طبق آنچه در شرایط فروش تلگرام آمده است، شرکت ‌کنندگان در عرضه‌ سکه اولیه‌ (ICO) مجاز نیستند که تا ۱۸ ماه پس از راه ‌اندازی شبکه‌ اصلی، اقدام به فروش یا مبادله‌ این توکن‌ها کنند. طبق آنچه در صفحه‌ی ICO صرافی لیکوئید آمده است، قرار بود این توکن‌ ها چند ماه پس از راه‌ اندازی شبکه‌ TON به سرمایه ‌گذاران و خریداران تحویل داده شوند.

گزارشات منتشر شده نشان می‌ دهد که صرافی لیکوئید به عنوان یکی از نمایندگان گرام آسیا (Gram Asia) در حال حاضر بزرگ ترین دارنده‌ توکن‌ های گرام در این قاره است. منابع کوین تلگراف نزدیک به تلگرام در آن زمان خاطرنشان کردند که این صرافی، اولین سازمانی بود که چنین اقدامی انجام داده است.

صرافی لیکوئید برای جبران خسارت و بازگرداندن سرمایه‌ سرمایه‌ گذاران بیش از ۴ میلیون دلار ارز دیجیتال USDC را در یک کیف ‌پول اتریوم جمع ‌آوری کرده است. طبق آمار منتشر شده توسط پلت‌فرم اتراسکن (Etherscan) این دارایی ‌ها در روز ۱۴ ژانویه به کیف ‌پول گرم صرافی لیکوئید منتقل شده ‌اند.

طرح دعوی تلگرام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنان ادامه دارد، چرا که این نهاد قانون گذار اخیراً شواهد و مدارک مهمی را علیه آن به دست آورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location