video thumb

ظهور نشانه‌هایی از آغاز روند صعودی در قیمت اتریوم!

بر اساس گزارشات منتشر شده می توان عنوان کردکه قیمت اتریوم

اتریوم از اندیکاتور MACD هفتگی عبور می کند

این عادلانه است که بگوییم اتریوم همچنان در بازار خرسی دو ساله خود به سر می برد. قیمت دومین دارایی دیجیتال محبوب جهان به نسبت دو سال پیش بیش از ۸۸ درصد افت داشته است. اتریوم در طول سال ۲۰۱۹ در وضعیت راکدی قرار داشت. در واقع، اتریوم سال ۲۰۱۹ را با قیمتی پایین تر از آغاز سال به پایان رساند.

اما با آغاز سال ۲۰۲۰، کل بازار ارزهای دیجیتال شروع به رشد کردند و اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نبود. اتریوم در سال جاری رشدی ۲۳ درصدی را کسب کرده است بیشترین میزان آن طی چند روز گذشته حاصل شده است. قیمت این ارز دیجیتال در حاضر ۱۷۱ دلار قیمت دارد.

میانگین متحرک ۵۰ روزه اتریوم در اوایل ماه جاری مثبت بود که در صورت ادامه حرکت صعودی، می تواند به یک صلیب طلایی منجر شود. یکی از اندیکاتورهای محبوب در تحلیل تکنیکال، همگرایی واگرایی میانگین متحرک یا MACD می ‌باشد. همانطور که از نامش مشخص است، اساس کار این اندیکاتور بر مبنای میانگین ‌های متحرک می ‌باشد.

اندیکاتور MACD برای اولین بار بعد از دسامبر ۲۰۱۸ وضعیت صعودی را نشان می‌دهد. در دسامبر ۲۰۱۸ قیمت اتریوم‌‌‌‌‌، برای نخستین بار توانسته بود به بالای ۱۰۰ دلار برسد و پس از آن شاهد رشد اتریوم تا محدوده ۳۰۰ دلاری بودیم. این هیستوگرام به عنوان یک نشانه خوب از حرکت یک دارایی استفاده می شود.

چه زمانی روند صعودی اتریوم تایید می‌ شود؟

گام بعدی برای افزایش قیمت اتریوم، سطح مقاومت ۱۸۵ دلار خواهد بود. معامله گران در حال حاضر شاهد این هستند که قیمت اتریوم در حال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی است.

اساساً اتریوم با بزرگ ترین پایگاه توسعه دهنده و بیشترین میزان برنامه های غیرمتمرکز در اکوسیستم در حال تقویت است. به راحتی می توان دریافت که اتریوم برای مدت زمان طولانی در این قیمت نخواهد بود و با افزایش روبرو خواهد شد. در حال حاضر ۳٫۱ میلیون اتریوم در قراردادهای مالی غیرمتمرکز قفل شده است و احتمالاً با تکامل در یک اکوسیستم جدید مالی، این رقم افزایش می یابد.