سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Travala پرداخت با تتر را مورد پذیرش قرار می‌دهد!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که از این پس، شرکت بزرگ رزرو هتل Travala پرداخت با ارز دیجیتال تتر را مورد پذیرش قرار می دهد. Travala اظهار داشت که تتر (USDT) هم اکنون با در نظر گرفتن دو میلیون ویژگی و خصوصیت مربوط به آن، نوعی معتبر از وجوه پرداختی محسوب می شود. مت لوکزینسکی (Matt Luczynski)، مدیرعامل شرکت Travalaعنوان کرد:

“بخشی از ماموریت ما قرار دادن انتخاب های گسترده ای از معروف ترین و پر کاربردترین ارزهای دیجیتال در اختیار کاربرانمان می باشد، بنابراین این امر برای ما منطقی است تا USDT را به عنوان یک گزینه پرداخت در Travala.com ادغام کنیم.”

علاوه بر تتر، شرکت Travala پرداخت با ارزهای دیگری همانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بایننس کوین، بیت کوین کش، استلار، کاردانو و ارز اختصاصی خود یعنی AVA را نیز مورد پذیرش قرار می دهد.

موقعیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال

تتر در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خرید ارز دیجیتال

شان مکی (Sean Mackay)، متصدی عملیاتی شرکت PaymentsSource که یک منبع ارائه دهنده خدمات مالی به شمار می رود، گفت: معامله گران قبلاً ارزهای بیت کوین، اتریوم و ریپل را می پذیرفتند و آن را به ارز تتر تبدیل می کردند تا در برابر بی ثباتی قیمت ها از آنها محافظت کنند. وی همچنین اضافه کرد: اکنون شاهد این امر هستیم که پرداخت ها آنی، به طور مستقیم و به صورت تتر انجام می شوند.

Travala

استیبل کوین با مشکلات قانونی روبروست

در ماه آوریل گذشته، ژنرال لتیتیا جیمز(Letitia James)، نماینده دادستان کل نیویورک، شرکت اصلی تتر، یعنی Tether Limited را به تبانی با شرکت اصلی iFinex و استفاده از سرمایه های موجود در صندوق ذخیره تتر به منظور سرپوش گذاشتن بر ایجاد خسارت بیش از ۸۵۰ میلیون دلاری در سرمایه های مشتریان و شرکت های وابسته به صرافی ارزهای دیجیتال بیت فینکس متهم کرد که بدین ترتیب این امر موجب تضعیف پایه ادعاهای USDT مبنی بر رسیدن به ثبات بر مبنای سرمایه های ذخیره ای USD می گردد.

با وجود مشکلات قانونی iFinex و علی رغم داشتن رتبه پنجم از نظر میزان سرمایه در بازار، تتر همچنان بیشترین حجم معاملات روزانه و ماهانه را داراست. طبق گزارشات CoinMarketCap، حجم معاملات ۲۴ ساعته تتر، نزدیک به ۵۱٫۳۰ میلیارد دلار است که نسبت به بیت کوین حجم معاملات ۲۴ ساعته اش ۴۰٫۵۱ میلیارد دلار است، برتری دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location