سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سازمان ملل متحد: از حضور در کنفرانس ارزهای دیجیتال کره شمالی اجتناب کنید!

براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده، سازمان ملل هشدار داده است که شرکت در کنفرانس ارزهای دیجیتال کره شمالی در ماه فوریه احتمالاً به نقض تحریم ها منجر خواهد شد.

هشدار سازمان ملل در پی دستگیری ویرجیل گریفیت (Virgil Griffith)، مدیر بخش پروژه‌ های اتریوم به اتهام نقض قانون اضطراری قدرت‌ های اقتصادی بین‌ المللی (International Emergency Economic Powers Act) منتشر شده است.

وی در آوریل سال گذشته‌ میلادی برای حضور در نخستین کنفرانس بلاک چین و ارز دیجیتال کره‌ی شمالی به این کشور سفر کرده است. گریفیت و سایر شرکت کنندگان در کنفرانس ظاهراً درباره فن آوری های ارزهای دیجیتال و فن آوری های بلاک چین بحث و تبادل نظر کرده اند. دولت ایالات متحده ادعا می کند حضور گریفیت می تواند به کره شمالی در دور زدن تحریم های بین المللی کمک کند. دادستان های پرونده گریفیت می گویند که وی امسال سایر شهروندان ایالات متحده را نیز برای حضور در کنفرانس تشویق کرده بود.

در وب سایت این کنفرانس اعلام شده است که شهروندان تمامی کشور‌ها به جز کره جنوبی، ژاپن و اسرائیل مجاز به شرکت در کنفرانس هستند. همچنین اعلام شده است که پاسپورت بازدید‌کنندگان مهر ورود به این کشور را نخواهد خورد.

برگه‌ ویزا را به ‌طور جداگانه به شرکت‌ کنندگان ارائه خواهیم کرد، بنابراین هیچ ‌گونه شواهدی مبنی بر ورود به کشور کره‌ی شمالی وجود نخواهد داشت. حضور شما هرگز از طرف ما افشا نمی شود، مگر اینکه خودتان آن را عنوان کنید.

ارزهای دیجیتال
ارز دیجیتال

کارشناسان تحریم حضور در کنفرانس کره‌ شمالی را توصیه نمی ‌کنند

کره‌ شمالی از سال ۲۰۰۶ به دلیل برنامه‌ هسته‌ای و موشک‌ های بالستیک مورد تحریم‌ های سازمان ملل متحد قرار گرفته است. این تحریم‌ ها کشور‌های جهان را از انجام تراکنش ‌های مالی، ارائه‌ آموزش ‌های فنی، ارائه‌ مشاوره، ارائه‌ خدمات و یا همکاری با کره شمالیکه ممکن است به منظور مقابله با تحریم ‌ها و استفاده در برنامه‌ موشکی این کشور مورد استفاده قرار گیرد، منع می‌ کند.

به نظر می رسد که بحث پیرامون استفاده از ارزهای دیجیتال برای مقابله با تحریم‌ ها و پولشویی به صورت نقض مستقیم تحریم ‌ها ارزیابی می‌ شود.

همانطور که قبلا کوین تلگراف گزارش داده بود، یک گروه هک در کره شمالی به نام لازاروس، ظاهراً اقدام به استفاده از ویروس ها و بدافزارهای جدید برای سرقت ارزهای دیجیتال کرده است. لازاروس از اوایل سال ۲۰۱۷ تا اکتبر ۲۰۱۸ میلادی، کاربران ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده و بیش از نیم میلیارد دلار را به سرقت برده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location