سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بلاک چین در صدر لیست مهارت‌های فنی مورد نیاز برای سال ۲۰۲۰!

اگر قصد دارید شغل جدیدی را در سال جاری شروع کنید یا اینکه می خواهید مهارت های خود را در بازار کار بهبود بخشید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید کسب برخی مهارت های مرتبط با فناوری بلاک چین است. شرکت هایی در سراسر جهان به دنبال افرادی با توانایی در این زمینه هستند و به نظر می رسد که تقاضا بسیار فراتر از عرضه است.

شرکت ها به استعداد بسیار بالایی در زمینه بلاک چین نیاز دارند

تحقیقات جدید بر اساس داده های مربوط به پلتفرم اشتغال ‌زایی لینکدین نشان می دهد که بلاک چین در صدر لیست پرتقاضا ترین مهارت های مورد نیاز برای سال ۲۰۲۰ قرار دارد. این رتبه بندی بر اساس نسبت تقاضای بازار به نیروی کار موجود صورت گرفته است. میزان تقاضا با شناسایی مهارت های ذکر شده در پروفایل های شغلی افرادی که در بالاترین میزان استخدام می شوند، اندازه گیری شده است که مهارت ها را به دو گروه تقسیم کرد. مهارت های سخت شامل دانش تخصصی و توانایی های فنی برای انجام یک کار خاص است، در حالی که مهارت های نرم بیشتر مربوط به رفتار و تفکر، ویژگی های شخصی و مهارت های شناختی است.

این رتبه عالی نشان می دهد که این فناوری چقدر سریع در دنیای تجارت نفوذ می کند، زیرا بلاک چین حتی یک سال پیش در این لیست نبود. همچنین بلاک چین از رقبای محبوبی مانند رایانش ابری و هوش مصنوعی نیز فراتر رفته است. تحقیقات نشان می دهد که بلاک چین در حال حاضر بیشترین تقاضا را در کشورهای ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، آلمان و استرالیا دارد.

این تجزیه و تحلیل برای کمک به استخدام کنندگان سازمانی انجام شده است تا درک کنند که چه مهارتهایی برای شرکت هایشان جهت حفظ رقابت در دنیای تجارت لازم است. بروس اندرسون (Bruce Anderson)، سردبیر بلاگ استعداد یابی لینکدین توضیح داد: بلاک چین توانست در دنیای پر از ابهام ارزهای دیجیتال ظهور کرده و به راهکاری مفید برای مشکلات تبدیل شد. این بدان معناست که برای استخدام افراد جدیدی که سابقه استفاده و تخصص در استفاده از بلاک چین را دارند، شما نیازی به خدمات مالی ندارید. بنابراین، کارفرمایان باید با نحوه کار بلاک چین و مزایای درک شده آن آشنا شوند سپس به دنبال استخدام افراد مناسبی باشند که کسب و کارشان را در حوزه نوپای بلاک چین تقویت و بهبود می ‌بخشند.

بلاک چین
بلاک‌چین

گزینه‌ های متنوع شغلی، از دانشمند ناسا گرفته تا میم لرد

این نخستین باری نیست که پلتفرم اشتغال زایی لینکدین رشد سریع تقاضای شغلی در زمینه بلاک چین را نشان داده است. به عنوان مثال، در دسامبر سال ۲۰۱۸ لینکدین گزارش “شغل‌ های نوظهور” ایالات متحده منتشر کرد که در آن عنوان شغلی “توسعه دهنده بلاک چین” به عنوان برترین موقعیت استخدامی سال معرفی شده بود. بر اساس آن گزارش، این موقعیت شغلی در سال ۲۰۱۸ جهش ۳۳ برابری را در پلتفرم لینکدین تجربه کرد.

همانطور که وبلاگ استعدادیابی لینکدین برای استخدام کنندگان توضیح داد: بلاک چین برای کسانی که در دنیای کسب و کارهای عصر حاضر مشغول به فعالیت هستند، از قبیل شرکت ‌های بزرگی همچون IBM ،Oracle ،JP Morgan Chase ،Microsoft ،Amazon و American Express ضروری و مفید خواهد بود. امروزه در صنایع مختلف اعم از خدمات ارسال کالا، خدمات بهداشت و سلامت، علوم کشاورزی، کنترل کیفی غذا و سرویس‌های سرگرمی و بازی ‌سازی از فناوری بلاک چین استفاده می شود. در همین رابطه ناسا در سپتامبر سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که برای یک مرکز تحقیق و توسعه آزمایشگاهی پیشرانه جت خود در کالیفرنیا به یک دانشمند داده با تخصص لازم در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال نیازمند است.

اگر شما نیز از مهارت‌ های لازم برخوردار هستید می‌ توانید تنها با جستجوی کلمه “بلاک چین” در عناوین آگهی‌ های استخدام لینکدین به ترتیب با بیش از ۱۵۵۰۰ فرصت شغلی در سرتاسر جهان روبرو شوید که مناسب شماست. همچنین ۳۷۰۰ آگهی وجود دارد که حاوی اصطلاح “ارز دیجیتال” هستند. اگرچه در شرکت‌ های سنتی عناوین شغلی بیشتری برای فعالیت در زمینه بلاک چین وجود دارد، اما شغل‌ های جالبی مانند میم لرد (Meme Lord)، هنرمند خیابانی بیت کوین و یاری رسان به گرسنگان تنها در دنیای ارزهای دیجیتال یافت می‌ شود!

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location