video thumb

ارائه ۳ دلیل برای باقی ماندن قیمت ریپل بالاتر از ۰٫۲ دلار

بر اساس گزارشات منتشرشده، ریپل سال ۲۰۲۰ را با روندی بهتر نسبت به سال گذشته آغاز کرده است. قیمت ریپل در حال حاضر بالاتر از ۰٫۲ دلار است که ناشی از جریان های اخیر است. در این مطلب به سه موردی که باعث شدند قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از سطح ۰٫۲ دلار باقی بماند، اشاره می شود.

قیمت ریپل که در سال ۲۰۱۹ رشد چندانی نداشت، از آینده ای روشن خبر می دهد. با این حال در سال جدید قیمت این ارز در بازار نسبتا ثابت مانده و در بازه نسبتا محدود نوسان دارد.

ریپل در حال حاضر با قیمت حدود ۰٫۲۱ دلار معادمه می شود و در ماه های گذشته نیز بین ۰٫۱۹ تا ۰٫۲۱ دلار نوسان داشته است. از آنجا که آلت کوین ها به عنوان یک دارایی پرنوسان و کمتر قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند، مبادلات همچنان با احتیاط انجام می شود. اما به نظر می رسد که این عدم اطمینان و بازگشت به سطح کف قیمتی در مورد ریپل به پایان رسیده و ممکن است کشف قیمت جدیدی برای این ارز رخ دهد. در ماه ژانویه چندین فاکتور وجود دارد که سبب شده تا سطح ۰٫۲ دلار برای ریپل حفظ شود.

۱٫ مشارکت بانک تجاری سیام (SIAM COMMERCIAL BANK) با شبکه ریپل

این بانک تایلندی با هدف ارائه راه حل های پیشرفته فین تک برای بازارهای آسیایی، معتقد است که Ripple Net می تواند پایه و اساسی برای یک سیستم پرداخت و برنامه های جدید باشد:

شریک ریپل قصد دارد امسال خدمات خود را به چهار کشور دیگر گسترش دهد.

بانک تجاری سیام (SCB) قصد دارد تا در سال ۲۰۲۰ در بازار چهار کشور (کامبوج، لائوس، میانمار و ویتنام) سرمایه گذاری کند.

تاکنون ریپل با چندین بانک همکاری کرده است، اما استفاده واقعی از XRP همچنان پایین است. با این وجود، این شرکت اطمینان دارد که می تواند راه حل های جدیدی را برای سیستم های بانکداری سنتی ارائه دهد. برنامه بانک تجاری سیام همچنین به تقویت دسترسی ریپل برای یک جمعیت ۶ میلیون نفری کمک خواهد کرد.

۲٫ سطح حمایت روانشناختی

قیمت ۰٫۲ دلار یک سطح حمایت روانشناختی کلیدی برای معامله گران ریپل است. در فضای پر نوسان بازار ارزهای رمزنگاری، معامله گران غالباً به سطوح قیمتی کلیدی که به عنوان سطح حمایت و مقاومت شناخته می شود، اعتماد می کنند. قیمت ۰٫۲ دلار تاکنون سطح پایداری را برای معامله گرانی که اعتقاد به روند صعودی دارند، فراهم کرده است. به این ترتیب آنها توانسته اند قیمت را به سمت ۰٫۲۱ دلار سوق دهند و اگر موج فروش روزانه کنترل بازار را در دست گیرد، آنها می توانند دوباره این کار را انجام دهند.

رگولاتوری قیمت ریپل
قیمت ریپل

ریپل یک کوین قابل پیش بینی است و فقط نوسانات جزئی دارد. با قیمت هایی که در حال حاضر معامله می شود، قیمت این ارز دیجیتال به اندازه کافی پایین به نظر می رسد و می توان قیمت خرید و فروش آن در آینده را پیش بینی کرد. در عین حال قیمت این کوین به شدت سقوط نکرده و دارندگان آن نسبت به کاهش قیمت وحشتی ندارند. حتی در زمان سقوط بازار، نوسانات ریپل چندان نیست و معمولا به سطح قبلی خود باز می گردد.

از این رو به نظر نمی رسد در زمان نوسانات کوچک، فشاری برای عبور از سطح حمایت ۰٫۲ دلار وجود داشته باشد.

XRP ممکن است رویای قیمت بسیار بالاتری داشته باشد و اخیراً تحت یک ناهنجاری قابل توجه در کوین بیس قرار گرفته است:
ریپل ممکن است رویای قیمت بسیار بالاتری را داشته باشد و اخیراً نیز تحت یک ناهنجاری قابل توجه در کوین بیس قرار گرفته است. کاربری در توییتر به نام ولسون در این باره عنوان کرد:

قیمت ریپل در صرافی کوین بیس در کمتر از یک دقیقه به ۸۳۴۱ دلار رسید.

یک روز از آینده.

قیمت ریپل برای چند ثانیه از بیت کوین بالاتر رفت

اما این سفارشات هیجانی، قیمت را جابجا نمی کنند، زیرا ریپل همچنان با احتیاط مورد معامله قرار می گیرد. این کوین دارای حجم مبادلات روزانه بسیار پایدار ۱٫۵ میلیارد دلاری است و این مسئله به حفظ دامنه قیمت فعلی نیز کمک می کند.

۳٫ ریپل در مرحله افزایشی

ثبات قیمت فعلی ممکن است سرآغاز مرحله افزایشی باشد. ریپل ارزش خود در برابر بیت کوین را حفظ کرده است. همچنین در این سطح قیمتی بازار قراردادهای آتی ریپل بسیار ناچیز و آزمایشی است. در حال حاضر هیچ گونه علائمی از جهش قیمتی ریپل مشاهده نمی شود و فشار فروشی نیز وجود ندارد.

بازار ارزهای دیجیتال غیرقابل پیش بینی است و نوسانات بیت کوین نیز بیشتر شده که به این ترتیب پتانسیل افزایش قیمت آلت کوین ها وجود خواهد داشت. اما در حال حاضر به نظر می رسد که ریپل ممکن است مدتی را در محدوده قیمت فعلی خود، قبل از پیدا کردن جهت جدید بگذراند.