سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی بیت باکس، ریپل را از لیست ارزهای خود حذف می‌کند!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال بیت باکس (BitBox) که در سنگاپور مستقر می باشد، توسط غول پیام رسان اینترنتی به نام لاین (Line) راه اندازی شده است، اعلام کرد که رمز ارز ریپل (XRP) را در تاریخ ۱۶ ژانویه از لیست ارزهای خود حذف می کند.

این خبر توسط خبرگزاری کوین تلگراف ژاپن گزارش شد. در اطلاعیه منتشر شده در وب سایت این صرافی آمده است:

ما بر روی تمام کوین هایی که در بیت باکس مورد معامله قرار می گیرند، به طور مداوم نظارت می کنیم. اگر یک کوین براساس عملکرد، قابلیت اطمینان، نقدینگی یا قوانین و مقررات نظارتی و یا اینکه استانداردهای ما را رعایت نکنند از لیست صرافی ما حذف می شوند. برای محافظت از دارایی ها و منافع شما، ما قبل از حذف هر کوین از لیست خدمات مان، اطلاع رسانی می کنیم.

صرافی ارز دیجیتال بیت باکس از نیمه شب ۱۶ ژانویه، جفت های ارز دیجیتال

بیت باکس توصیه کرده است که کاربران این صرافی قبل از انجام حذف از لیست، کلیه معاملات خود را لغو کنند. پس از حذف ریپل، مشتریان بیت باکس برای برداشت کوین های ریپل خود تنها تا نیمه شب ۱۶ فوریه فرصت دارند.

رمز ارز،ریپل ، ارز دیجیتال
رمز ارز،ریپل ، ارز دیجیتال

دلایل حذف ریپل از لیست بیت باکس نامشخص است

از زمان درج این خبر، صرافی بیت باکس در مورد تصمیم خود مبنی بر حذف ریپل، سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار با سرمایه ای در حدود ۹٫۴ میلیارد دلار پاسخی نداده است.

با نگاهی به آمار و داده ها، ریپل تنها ۰٫۰۲ درصد از حجم معاملات صرافی بیت باکس را شامل می شود. بیت باکس در ژوئن سال ۲۰۱۸ توسط شرکت لاین، شرکتی که پشتیبان یک برنامه مهم پیام رسان اجتماعی ژاپنی می باشد، راه اندازی شد. این شرکت در ابتدا شروع به تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال در سطح جهانی کرد، اما در ماه سپتامبر سال گذشته مجوز اجرایی را از قانون مالی ژاپن دریافت کرد و عملیات‌ های خود را به عنوان صرافی بیت باکس گسترش داد.

در همین زمینه، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت بلاک چینی پشتیبان ریپل، اخیراً در پاسخ به نگرانی های مطرح شده مبنی بر اینکه این شرکت به دلیل داشتن بیشترین سرمایه از ریپل، می تواند قیمت این دارایی دیجیتال را کنترل کند، ادعا کرد که این شرکت با وجود فروختن مقادیر زیادی از ریپل، نمی خواهد قیمت این ارز دیجیتال را پایین بیاورد و به شدت این موضوع را که این شرکت می تواند بر قیمت ارز دیجیتال ریپل تأثیر بگذارد را انکار کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location