سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چین به زودی نخستین صندوق مبادله ارزی بلاک چین خود را خواهد داشت!

کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین (CSRC)، ناظر مالی این کشور، اخیراً درخواستی برای فهرست کردن صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) دریافت کرده است که سهام مربوط به بلاک چین را به عنوان دارایی های زیربنایی در نظر می گیرد.

سهام بلاک چین ETF با نام Penghua Shenzhen است که این درخواست توسط شرکت مدیریت دارایی مستقر در شنژن ثبت شده است و با توجه به افشای تنظیم کننده، در تاریخ ۲۴ دسامبر توسط CSRC پذیرفته شده است.

ETF پیشنهادی با هدف ردیابی و بازتاب عملکرد سهام های عمومی در فهرست شنژن که دارای مشاغل درصنعت هستند را داده است. بر اساس گزارشی از اخبار اوراق بهادار شانگهای، در صورت دریافت درخواست نهایی توسط CSRC، این نخستین ETF با مضامین بلاک چین این کشور خواهد بود که برای سرمایه گذاران عمومی در دسترس خواهد بود.

بلاک چین
بلاک چین

این برنامه همزمان با دریافت بورس اوراق بهادار شنژن، یک فهرست بلاک چین ۵۰ را که شامل ۵۰ سهام فهرست شده در بورس است که وارد فضای مجازی شده اند را دریافت کرد. بورس شنژن در بیانیه ای عنوان کرد:

این فهرست افرادی را که در جنبه های مختلف اکوسیستم بلاک چین درگیر هستند، ردیابی می کند و با سرمایه گذاری ۵۰ بازار برتر را انتخاب می کند.

لازم به ذکر است که فهرست فعلی شامل شرکت های نرم افزاری، بانک هایی مانند پینگ ان بانک و همچنین شرکت های اینترنتی است که وارد بازار ارزهای دیجیتال مانند Wholeasy شده اند که در سال ۲۰۱۸ مبلغ ۸۰ میلیون دلار در استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location