سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انجمن سرطان آمریکا اکنون پذیرای کمک‌های بیت کوین از طریق BitPay است!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که انجمن سرطان آمریکا (ACS) که یک سازمان غیر انتفاعی متعهد به تأمین بودجه تحقیقاتی در خصوص سرطان است، اکنون کمک های بیت کوین را از طریق بیت پی (BitPay) می پذیرد.

برنت وودوارد (Brant Woodward) ، مدیر اجرایی انجمن سرطان آمریکا (ACS) عنوان کرد: سرطان همه جنبه های زندگی افراد را تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین جای تعجب ندارد که ما ازجذب بخش گسترده ای از اهدا کنندگان حمایت کنیم. مأموریت ما ضروری است و برای تحقق آن، باید پذیرای اهدا کنندگان از همه جا باشیم.

بیت پی که در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک راه حل پرداخت بیت کوین تأسیس شده است، می گوید: از سال ۲۰۱۷ تاکنون بیش از ۵۰ میلیون دلار کمک مالی را همراه با شرکای دیگری مانند بنیاد تونی هاوک (Tony Hawk Foundation) و صلیب سرخ آمریکا (American Red Cross) انجام داده است.

براساس آمار بیت پی، در مدت مشابه، متوسط کمک های اهدایی در ارزهای دیجیتال حدود ۱۰٫۰۰۰ دلار بوده کرده است. بیت پی کمک های مالی را با مبلغ یک درصد هزینه پردازش می کند که در صورت تمایل می تواند توسط اهدا کنندگان نیز تعیین شود.

سرطان
بیت کوین و سرطان

همانند کمک های مالی سهام، کمک های ارزهای دیجیتال نیز اهداف مالیاتی را تایید می کند، همانطور که در Giving Tuesday امسال اعلام شده است. استفن پیر (Stephen Pair)، مدیرعامل بیت پی در این باره عنوان کرد:

در پذیرش کمک های مالی بیت کوین، سازمان های خیریه می توانند اهدا کنندگان جدید را جذب کنند بدون اینکه مجبور به نگه داری بیت کوین شوند. بیت پی وجوه را تأیید می کند و بیت کوین را به نمایندگی از سازمان می پذیرد و معامله را به دلار یا ارز فیات انتخاب شده اجرا می کند.

وودوارد ادامه داد که انجمن سرطان آمریکا بیشتر به جمع آوری کمک های مردمی، به ویژه افرادی در سنین چهل و پنجاه سال متکی است. انجمن سرطان آمریکا امیدوار است که با همکاری ارزهای دیجیتال به عنوان یک فناوری مالی نوپا و بیت پی اهدا کنندگان جوان بیشتری را به این سازمان جذب کند. وودوارد عنوان کرد:

واقعیت این است که تعداد بیشتری از مردم از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. این به ما این امکان را می دهد تا با اهدا کنندگان جوان در ارتباط باشیم و فرصتی را بدون دردسر برای آنها و برای خودمان فراهم کنیم تا با آنها در هر جایی که هستند ارتباط برقرار کنیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location