سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی بیت‌مکس: تقریبا اکثر IEO ها با بیش از ۸۰ درصد ضرر همراه بوده‌اند!

آمارهای جدید نشان دهنده این است که در IEO هایی که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، سرمایه گذاران حدود ۹۸ درصد سرمایه خود را از دست داده اند. در گزارشات جدید تیم تحقیقات بیت مکس (Bitmex) IEO (عرضه اولیه صرافی) ۱۲ در این سال راه اندازی شد که قیمت توکن ۱۱ عدد از آنها در مقایسه قیمت عرضه اولیه کاملا بی ارزش شده اند.

تقریبا اکثر IEO ها با بیش از ۸۰ درصد ضرر همراه بوده اند

طبق این گزارش، عملکرد آنها به نسبت قیمت اولیه آنها بسیار ضعیف بوده است. تقریبا قیمت تمام توکن ها بیش از ۸۰ درصد کاهش داشته است. توکن چند IEO به نسبت قیمتی که برگزارکنندگان آنها برای اولین بار پیشنهاد داده اند، کمی بهتر عمل کرده اند. ۴ IEO سود هایی برای سرمایه گذاران داشته است که عملکرد آنها بین ۷٫۹ درصد تا ۴۹۰ درصد متغیر است.

رقم دوم متعلق به توکن MATIC است، یک IEO که توسط بایننس راه اندازی شد و به نسبت همه آنها عملکرد بهتری داشته است که حتی با وجود صحبت های اخیر MATIC نسبت به قیمت عرضه اولیه خود ۲۵۵ درصد رشد داشته است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، افت ناگهانی ۶۰ درصدی ارزش این توکن به دنبال فعالیت غیرمعمول در بازارها بوده است. در آن زمان، سازندگان MATIC هرگونه خطایی را انکار کردند و به همراه چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، بیانیه ای را صادر کردند که از بی گناهی آنها حمایت می کرد.

شرکت تحقیقاتی بیت مکس، توکن MATIC را از وضعیت اسف باری که سرمایه گذاران به آن دچار شده اند را استثنا کرده است. در این گزارش آمده است: این توکن پرنوسان از زمان لیست شدن افزایش قیمت داشته است.

عصر جدید برتری بیت کوین

IEO با ICO (عرضه اولیه سکه) تفاوت دارد، زیرا در آن صرافی توکن ها را مستقیما از طریق لانچ پد اختصاصی خود لیست می کند. این ابزار جذب سرمایه از زمان اولین پروژه های خود مورد انتقاد قرار گرفته و و اکنون شک و تردیدهایی در مورد توانایی این بخش برای به دست آوردن اعتبار بلند مدت، وجود دارد.

در عین حال، در پایان هفته کوین تون ویز (Tone Vays)، معامله گر کهنه کار بیت در مورد آینده تیره آلت کوین ها هشدار داد. او پیش بینی کرد که تسلط کلی بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۸۵ درصد خواهد رسید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version