سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نگاهی به عملکرد ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار در سال ۲۰۱۹!

از ابتدای سال ۲۰۱۹ بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید و عجیب و غریبی همراه بوده است. به عنوان مثال در ماه ژانویه، ارزش کل بازار در این بخش در حال رشد، حدود ۱۳۰ میلیارد دلار بود. با این حال تا ماه جولای بازار شاهد هجوم گسترده خریداران به این فضا بود که باعث حرکت صعودی و رسیدن ارزش بازار به ۳۷۳ میلیارد دلار شد. پس از این دوره، روند صعودی کاملا فروکش کرد و در حال حاضر ارزش کل بازار در آستانه ۲۰۰ میلیارد دلار است.

برخی از ارزهای دیجیتال توانستند در طول سال وضعیت خوب خود را حفظ کنند و توانستند از رکود اقتصادی مختلفی که در طول سال ۲۰۱۹ شاهدش بودیم، جلوگیری کنند. در لیست این ارزها، نام بیت کوین وجود ندارد.

چین لینک (ChainLink)

عده کمی از دیدن نام چین لیک در لیست ارزهایی که بهترین عملکرد را در سال ۲۰۱۹ داشته اند، ممکن است شگفت زده شوند. این پلتفرم در اصل به دنبال ایجاد پلی بین قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین و اپلیکیشن های مورد استفاده در دنیای واقعی است.

از نظر قیمتی، چین لینک سال را با افزایش قیمت کندی آغاز کرد. قیمت این ارز طی یک دوره ۵ ماهه از ۰٫۳۱ دلار به ۰٫۴۵ دلار رسید. با این حال، طی هفته اول ماه جولای، این کوین به اوج قیمت خود رسید و یک توکن چین لینک تنها با قیمت ۳٫۷۴ دلار معامله می شد و با وجود این که این کوین طی چند ماه گذشته تحت تاثیر نوسانات نزولی بازار قرار گرفته و مقداری از ارزش خود را از دست داده است، اما همچنان بالاتر از ۱٫۹۰ دلار قیمت دارد.

در کل، قیمت جفت ارز معاملاتی چین لینک / دلار از ابتدای سال بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. قیمت این ارز در برابر بیت کوین در مدت مشابه زمانی نیز رشد بسیار چشمگیری داشته و به رقم ۳۰۰ درصد رسیده است.

بازار ارزهای دیجیتال ، بیت کوین ، اتریوم و ....

بایننس کوین (Binance Coin)

بایننس کوین (BNB) که در اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد، توکنی است که می تواند برای اهداف تجاری و همچنین جهت تسهیل پرداخت های مختلف مربوط به کارمزد تراکنش ها در بستر صرافی بایننس استفاده شود. علاوه بر این بایننس مشوق ها و تخفیف های مختلفی را برای استفاده از این ارز دیجیتال برای معاملات داخلی صرافی خود به دارندگان بایننس کوین ارائه می دهد.

با توجه به عملکرد بایننس کوین، این ارز سال را با قیمتی در حدود ۶ دلار آغاز کر. با این حال ، تا هفته پایانی ماه مه ، قیمت یک توکن BNB به ۳۵٫۲۰ دلار افزایش یافت که این سیگنال رشد بیش از ۴۵۰ درصدی را نشان می دهد. در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ ، ارزش BNB از ۳۳٫۱۰ دلار به ۱۵٫۷۹ دلار کاهش یافت، بنابراین یک وارونگی چشمگیر در ارزش این کوین دیده می شود. با این حال ، طی دو ماه گذشته، ارزش BNB نسبتاً پایدار مانده است و میانگین ارزش این دارایی در ماه دسامبر و در حال حاضر پایین تر از ۱۴ دلار است. گفتنی است که از ابتدای سال ارزش جفت ارز معاملاتی بایننس کوین / دلار ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.

تزوس (Tezos)

تزوس (XTZ) یک پلتفرم محاسباتی غیرمتمرکز است که از یک پروتکل تایید رسمی و همچنین یک نوع پروتکل اجماع اثبات سهام برای موضوعات داخلی و مربوط به بروزرسانی استفاده می کند. با توجه به نحوه کار این سیستم، دارندگان توکن XTZ واجد شرایط دریافت توکن های اضافی به عنوان مشوقی برای ایجاد و تایید بلاک ها هستند.

از نظر عملکرد قیمتی،XTZ سال را با قیمتی حدود ۰٫۴۷ دلار آغاز به کار کرد. با این حال تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ ارزش این توکن افزایش چشمگیری یافت و به قیمت ۱٫۰۶ دلار رسید. عملکرد افزایشی تزوس بین آوریل تا ژوئن همچنان ادامه داشت، به طوری که قیمت تزوس در تاریخ ۱۹ ماه مه سال جاری به ۱٫۸۸ دلار رسید. در سه ماهه سوم سال جاری ارزش XTZ کمی کاهش یافت و در منطقه ۱ تا ۱٫۲ دلار در نوسان بود. با این حال، از ابتدای ماه دسامبر این دارایی دیجیتال بار دیگر بهبود یافت. این ارز در حال حاضر با قیمت حدود ۱٫۵۱ دلار معامله می شود. گفتنی است که در طول سال ۲۰۱۹، قیمت جفت ارز معاملاتی تزوس / دلار بیش از ۱۹۰ درصد افزایش یافته است.

سینتِتیکس نت ورک توکن (Synthetix Network Token)

سینتِتیکس نت ورک توکن (SNX) یک توکن ERC20 است که به منظور تسهیل کلیه تراکنش های بومی مرتبط با مبادلات سینتِتیکس استفاده می شود. علاوه بر این توکن های SNX با استفاده از یک مدل همتا به قرارداد معامله می شوند و همچنین به عنوان وثیقه ای برای حمایت از دارایی های مصنوعی SNX به نام Synths مورد استفاده قرار می گیرند که در شبکه سینتِتیکس به کار می روند تا ارزش بازار هر دارایی اساسی را ردیابی کنند.

بین ژانویه تا آوریل سال جاری قیمت هر توکن SNX حداکثر به ۰٫۰۷ دلار رسید. با این حال از ماه مه قیمت این ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش است و تنها در تاریخ ۲۶ نوامبر افت کمی داشته است، زمانی که به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال کاهش قیمت بزرگی را تجربه کرد.
به طور کلی، از آغاز سال ۲۰۱۹، ارزش SNX بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است ، این ارز در حال حاضر، ۱٫۳۳ دلار قیمت دارد.

بازار ارزهای دیجیتال ، بیت کوین ، اتریوم و ....

بیت کوین کش (Bitcoin Cash)

در حال حاضر یکی از ۱۰ ارز برتر از نظر ارزش بازار یکی از فورک های بیت کوین، یعنی بیت کوین کش (BCH) است. از نظر عملکرد قیمتی، هر بیت کوین کش در هفته دوم ژانویه با قیمت ۱۳۵ دلار معامله می شد. با این حال با آغاز ماه آوریل، قیمت این ارز به بیش از ۳۰۰ دلار افزایش یافته است. قیمت این کوین در تاریخ ۲۶ ژوئن به ۴۷۹٫۹۶ دلار رسید، جایی که به نقطه اوج قیمت سالانه خود رسید. در طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ ارزش بیت کوین کش نسبتا پایدار ماند و در حدود ۳۰۰ دلار معلق بود. اما از ابتدای ماه نوامبر قیمت این ارز به طور مداوم در حال کاهش است و ارزش آن در حال حاضر حدود ۱۹۰ دلار است. در کل، در طی ۱۲ ماه گذشته، ارزش جفت ارز معاملتی بیت کوین کش / دلار بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

کازموس (Cosmos)

کازموس (ATOM) یک شبکه غیر متمرکز است که از کلکسیونی از بلاک چین های مختلف که هرکدام مستقل، مقیاس پذیر و قابل تعامل هستند، تشکیل شده است. این پلتفرم در طول سال ۲۰۱۹ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، به ویژه ارز دیجیتال متعلق به این پلتفرم. قیمت ATOM طی ماه مه به طرز چشمگیری افزایش یافته است. برای درک بهتر این موضوع یادآوری می شود که این ارز در ابتدا در ICO خود و در ماه ژانویه با قیمت ۰٫۰۰۱ دلار معامله می شد. با وجود همه این چیزها، این ارز در حال حاضر بیش از ۴٫۲۰ دلار قیمت دارد.

لایت کوین (Litecoin)

لایت کوین (LTC) نیز یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است که توسط چارلی لی ایجاد شده است تا بتواند به عنوان نسخه کاربر پسند بیت کوین خدمت ارائه دهد.

لایت کوین در هفته اول ماه ژانویه با قیمت ۳۲ دلار معامله می شد. اما تا ۲۲ ژوئن با یک افزایش قیمت چشمگیر به سطح ۱۴۱٫۷۳دلار رسید. از آن زمان تا کنون عملکرد قیمتی لایت کوین همچنان رو به کاهش است و در حال حاضر با قیمت حدود ۴۰ دلار در ماه دسامبر معامله می شود. در کل، ارزش جفت معاملاتی لایت کوین / دلار از ابتدای سال جاری حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token)

بیسیک اتنشن توکن (BAT) ارز دیجیتالی است که در مرورگر اینترنتی Brave مورد استفاده قرار می گیرد. Brave یک مرورگر اینترنتی مبتنی بر بلاک چین است که کاربران خود را با دادن پاداش برای تماشای تبلیغات، گذراندن مدت زمانی مشخص در یک وبسایت خاص و غیره، تحریک می کند. از نظر فنی چارچوب این مرورگر کاملا مشابه Chromium است. پروژه ای که توسط برندان ایک (Brendan Eich)، فرد پشت جاوا اسکریپت و بنیان گذار پروژه موزیلا، ساخته شده است.

BAT سال را با قیمت حدود ۰٫۱۳ دلار آغاز کرد. با این حال، در نیمه دوم ماه آوریل قیمت این ارز به بالاترین نرخ سالانه خود یعنی حدود ۰٫۴۴ دلار رسید. پس از این دوره، همراه با ۵۰ دارایی برتر دیگر تا ماه سپتامبر روند نزولی خود را ادامه داد. سپس بار دیگر BAT روند صعودی خود را آغاز کرد و در ۱۷ نوامبر به قیمت ۰٫۲۷ دلار رسید. از ابتدای ماه دسامبر قیمت BAT تقریبا در اطراف قیمت ۰٫۱۷ دلار تقریباً پایدار مانده است. گفتنی است که در طول سال ۲۰۱۹ ، ارزش BAT حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

اتر (Ether)

اتر (ETH) نیز جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد و در حال حاضر به عنوان دومین دارایی دیجیتال محبوب (یعنی بعد از بیت کوین) در بازار شناخته می شود. توسعه دهندگان اتریوم این پلتفرم را به عنوان یک “رایانه جهانی” برای قراردادهای هوشمند پیش بینی می کردند . پروتکل دیجیتالی که به تسهیل، تایید و اجرای قراردادی که شرایط آن از قبل تعیین شده، کمک می کند. علاوه بر این اکوسیستم اتریوم امکان صدور توکن های ERC20 را نیز فراهم می کند.

در تاریخ ۱۳ ژانویه، اتر با قیمت ۱۱۶ دلار معامله می شد. با این حال طی ۶ ماه بعد ارزش این ارز افزایش یافت و سرانجام در ۲۶ ژوئن میزان سالانه خود یعنی حدود ۳۳۴ دلار رسید. پس از این حرکت صعودی، قیمت اتریوم همراه با بسیاری دیگر از ارزها شروع به کاهش کرد و به محدوده بیت ۱۸۰ تا ۱۵۰ دلار رسید. گفتنی است که قیمت اتریوم تنها برای یک دوره کوتاه در ماه سپتامبر بالاتر از ۲۱۰ دلار بود.
از اواخر ماه نوامبر، اتر بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ معامله می شود، از این رو می توان گفت که اتریوم از ابتدای سال یک افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

شبکه EOS کسب بیش از 30.000 هزار EOS با پرداخت تنها 1000 دلار توسط یک هکر!

ای او اس (EOS)

ای او اس (EOS) یک پلتفرم ارز دیجیتال است که می تواند توسط توسعه دهندگان برای ابداع تعدادی از برنامه ها و اپلیکیشن های غیرمتمرکز استفاده شود. در این راستا، توکن EOS برای تسهیل تراکنش های ناشناس در سیستم و همچنین انجام فرآیندهای داخلی استفاده می شود. علاوه بر این، بلاک چین EOS به گونه ای طراحی شده که بسیار مقیاس پذیر باشد و فضای زیادی برای سفارشی سازی داشته باشد. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که پروژه EOS محبوبیت زیادی دارد.

از نظر عملکرد قیمتی، EOS در هفته دوم ژانویه با قیمت ۲٫۲۳ دلار معامله می شد. بین ماه های فوریه و مه، قیمت این دارایی رشد بسیار چشمگیری داشت، به طوری که ارزش یک توکنEOS در ۳۱ مه به ۸٫۵۴ دلار رسید. در طی ۵ ماه بعد، این ارز بین ۳ تا ۳٫۸ دلار مبادله می شد. با این حال از هفته آخر نوامبر قیمت EOS تقریبا پایدار مانده است و در حال حاضر با قیمت ۲٫۵۵ دلار معامله می شود. گفتنی است که جفت معاملاتی EOS / دلار از ابتدای سال حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location