سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قانون‌گذار اوراق بهادار: سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، جزو پرریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در سال ۲۰۲۰ است!

طبق اعلام انجمن مدیران اوراق بهادار آمریکای شمالی (NASAA)، سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال یکی از پنج بازار پر ریسک برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ است.

NASAA، قدیمی ترین سازمان بین المللی حمایت از سرمایه گذاران، به طور رسمی پنج محصول یا طرحی را که احتمال به دام افتادن و متضرر شدن سرمایه‌گذاران در آنها بسیار بالاست را معرفی کرد. به منظور تهیه این گزارش ، مقامات قانون گذار اوراق بهادار ایالتی و استانی را در سراسر ایالات متحده ، کانادا و مکزیک مورد بررسی قرار دادند.

هشدار NASAA نسبت به طرح های ارز دیجیتال و پانزی

این گزارش در تاریخ ۲۳ دسامبر منتشر شد و مطابق این گزارش ۵ طرح و محصول که احتمال به دام افتادن و متضرر شدن سرمایه‌گذاران در آنها بسیار بالاست را معرفی کرد که این کار بر اساس براساس شکایات سرمایه گذاران، تحقیقات در حال انجام و همچنین روندهای اجرای کنونی صورت گرفته است.

NASAA هشدار داد که در این لیست و سرمایه گذاری های مرتبط با ارزهای دیجیتال، سفته ‌بازی در بازارهای مالی، سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات، طرح‌ های پانزی و نیز برنامه‌های سرمایه‌ گذاری رسانه‌های اجتماعی به چشم می‌ خورد.

سرمایه گذاری ، ارزهای دیجیتال
سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال

رئیس NASAA می گوید: “هیچ کس نمی تواند سود سرمایه گذاری را تضمین کند.”

کریستوفر جرولد (Christopher Gerold)، رئیس NASAA و رئیس دفتر اوراق بهادار نیوجرسی عنوان کرد که هیچ نوع سرمایه گذاری وجود ندارد که بتواند بازده سرمایه گذاری را تضمین کند. جرولد گفت: “هرکسی که این نوع سرمایه گذاری هیچ خطری ندارد ، دروغ می گوید.” وی همچنین سرمایه‌گذاران را ترغیب کرده تا مراقب وعده‌هایی که به آنها سرمایه‌ گذاری با بازده بالا پیشنهاد می ‌دهند باشند. جرولد عنوان کرد:

این نکته مهم است که سرمایه گذاران بدانند که در چه چیزی و با چه کسانی سرمایه گذاری می کنند. برای قول های بازپرداخت بالا تضمین نخواهید کرد و یا معامله هایی با حس فوریت و یا در دسترس بودن محدود ایجاد می کنند. گول افرادی را که به شما پیشنهاد سود تضمین شده را می‌ دهند نخورید! سرمایه‌ گذاری در این بازارها با ریسک بالایی همراه است.

این انجمن در راستای هدف خود مبنی بر حمایت از سرمایه‌ گذاران و فعالان در بازارهای مالی، نظارت خود را بر بازار ارزهای دیجیتال افزایش داده است تا جایی که در اواسط سال ۲۰۱۸ این انجمن در اقدامی ابتکاری، تحقیق و بررسی بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال و عرضه اولیه سکه (ICO) را آغاز کرد. پیش از این نیز NASAA در مورد سرمایه‌ گذاری برروی ارز دیجیتال و ICO هشدارهایی به سرمایه‌گذاران داده بود.

در همین حال، میزان خسارات ناشی از کلاهبرداری و سرقت‌ های مرتبط با ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر شاهد افزایش بی ‌سابقه ‌ای بوده است که از حدود ۱٫۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۴٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location