سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چه تعداد آلت کوین‌ های باحجم معاملات پایین در سال ۲۰۲۰ از بین خواهند رفت؟

برای اینکه یک دارایی دیجیتال برای معامله‌ گران جذاب باشد، نیاز به نقدینگی دارد. بدون وجود حجم روزانه مناسب هیچ چیزی برای معامله وجود ندارد. یافته های اخیر حاکی از آن است که ۹۵ درصد از آلت کوین ها در این طبقه قرار می گیرند.

هزاران آلت کوین در حال نابودی هستند

علی رغم افت بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته، مطابق با Tradingview.com، شاخص تسلط بیت کوین بر بازار همچنان بالای ۷۰ درصد است. این بدان معنا است که آلت ‌کوین‌ ها همچنان در وضعیت بحرانی به سر می‌ برند.

سال ۲۰۱۹ برای آلت کوین ها سال وحشتناکی بوده است و بسیاری از آن‌ها این سال را با قیمتی پایین ‌تر از شروع سال به اتمام رساندند. ممکن است سال آینده نیز شرایطی به مراتب بدتر از سال جاری برای آلت کوین ها ایجاد شود، زیرا نقدینگی و حجم معاملات در آن‌ها بسیار کاهش یافته است.

در اوایل سال جاری، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال با انجام یک بررسی در مورد نقدینگی آلت کوین ها به این نتیجه رسید که تقریبا ۹۹ درصد از آلت کوین ها فاقد حجم معاملات کافی هستند.

چند روز گذشته نیز نیز لری سرماک (Larry Cermak)، مدیر تحقیقات The Block تایید کرد که حجم معاملات بسیاری از آلت کوین ها در حال صفر شدن است. وی در این باره عنوان کرد:

در حال حاضر ۹۵ درصد از ارزهای دیجیتال نقدینگی ندارند و ۲ درصد از آنها دارای نقدینگی کمی هستند. بیشتر آلت کوین ها با صفر شدن حجم معاملاتشان نیز از بین نمی روند.

بر اساس داده‌های موجود در سایت Coinmarketcap و در زمان نگارش این مطلب، از میان ۴٫۹۶۰ ارز دیجیتال و توکن موجود در بازار فقط ۲۰ آلت کوین هستند که دارای حجم معاملات و قدرت نقدینگی مناسبی هستند.

عملکرد بیت کوین آلت کوین <a href=قیمت بیت کوین چین لینک آلت کوین قیمت بیت کوین میانگین متحرک" width="1280" height="711" loading="lazy" />
آلت کوین

در حال حاضر قدرت نقدینگی بیت کوین تقریبا به اندازه کل بازار آلت ‌کوین‌ ها است و در حال حاضر قدرت نقدینگی بیت کوین تقریبا ۵ برابر اتریوم است. این رقم در مورد سایر ارزها مانند ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین وEOS تقریبا بیش از ۱۰ برابر است. گفتنی است که استیبل کوین ها در این تحقیق مورد بررسی قرار نگرفته اند.

ادی ورتهایمر (Udi Wertheimer)، یکی از دارندگان بیت کوین در این باره عنوان کرد که حتی اگر خریداران و فروشندگان بر روی قیمت یک توکن نیز توافق کنند، بازهم قیمت آن نمی تواند به صفر برسد. این از بین رفتن ها از نظر نقدینگی به وجود می آیند و هزاران آلت کوین وجود دارند که بعید به نظر می رسد تا سال دیگر وجود داشته باشند.

به غیر از ۱۰۰ آلت کوین برتر از نظر ارزش بازار، هزاران آلت کوین وجود دارند که بدون نقدینگی هستند. پایان سال ۲۰۱۹، تکرار زمستان ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ برای همه آلت کوین ها به جز تعداد انگشت شماری از آنها بود، چرا که برخی از آنها توانستند در پایان سال عملکرد خوبی داشته باشند.

آلت کوین هایی که احتمالا تا یک سال دیگر نیز باقی بمانند، باید به طور فعال معامله شوند تا قیمت آنها رشد پیدا کند. بقیه آلت کوین ها به احتمال زیاد از حافظه ها هم محو خواهند شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location