سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت کوین می‌تواند ۵۰ درصد از سهام بازار طلا را به دست آورد!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که پس از اینکه (CNBC) ایده ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری در سال های آینده را مطرح کرد، بیت کوین (BTC) حمایت رسانه های اصلی را به دست آورد. در اپیزودی از بخش Fast Money این شبکه، چندین گاو معروف بیت کوین برای ارائه تصویری از آینده ارزهای دیجیتال با یکدیگر همکاری کردند.

کلی با پیش بینی قیمت بیت کوین دراپر موافق است

برایان کلی (Brian Kelly)، یکی تحلیلگران ارزهای دیجیتال به تام لی، بنیان گذارشرکت مشاوره جهانی فاندستریت پیوست و اظهار داشت که در این مدت، افزایش قیمت سرسام آور و حتی یک هدف منطقی نیز ممکن است.

کلی سخنان تیم دراپر را که ادعا کرده بود، جفت ارز معاملاتی بیت کوین / دلار می تواند تا پایان سال آینده به ۲۵۰ هزار دلار برسد را باور داشت. وی این واقعیت را تأیید کرد که این سطوح مناسب کانال قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۳ حفظ شده است.

وی گفت: “اگر بیت کوین فقط در این الگو باقی مانده است – و این یک تحلیل عادی است که مردم در تمام کلاس های دارایی انجام می دهند – اگر فقط در آن کانال باقی بماند ، بالای این کانال حدود ۲۰۰،۰۰۰ الی ۲۵۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.”

سرمایه گذاری بیت کوین
سرمایه گذاری بیت‌کوین

در صورت رسیدن به این نقطه، بیت کوین حدود ۵۰ درصد از میزان طلای ترکیبی جهان یا ۴٫۵ تریلیون دلار بازار را در اختیار خواهد داشت. بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری، در این دهه پیش از چندین مرتبه از طلا فراتر رفته است. کلی ادامه داد:

من فکر می کنم تیم دراپر فکر می کند که بیت کوین قصد دارد سهم بازار را از طلا بگیرد و من قطعا برخی از نظرات او را قبول دارم.

اصول انتخاب شده بیت کوین

در حالی که هیچ یک از پیش بینی ها چیز جدیدی نیستند، تمایل CNBC برای ارائه نمای صعودی از بیت کوین پس از هفته ها کاهش قیمت، حاکی از تضاد با سایر رسانه های اصلی است.

به طور کلی، رسانه چیز جدیدی را پوشش نمی دهد، همان طور که مقاومت سطوح پائین تر در برابر نقطه اوج تمام وقت ادامه دارد که فقط توسط یک پیش بینی منفی گاه به گاه بر روی آن تاکید می شود. چند روز پیش، نیویورک پست ادعا کرد که قیمت بیت کوین در طول تعطیلات سقوط کرده است.

به غیر از رسانه ها، علاقه جهانی جستجوی جهانی در بیت کوین به ویژه با وجود کاهش پاداش در ماه مه سال ۲۰۲۰ در هفته های اخیر روند چشمگیری را نشان داده است.

همانطور که کوین تلگراف نیز گزارش داده است، تمایل به چرخه های تجاری تقریبا برابر با کف بازار نزولی بیت کوین دقیقا در همین زمان در سال ۲۰۱۸ است. گفتنی است که در حال حاضر شاخص های مختلف نشان می دهد که جفت ارز معاملاتی بیت کوین / دلار در یک نقطه انفجاری قرار دارد و روند صعودی مطابق با سابقه تاریخی امکان پذیر است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version